Контрольна робота №1(тест)
Поетична творчість М.Семенка, П.Тичини, С.Плужника, М.Рильського
І варіант
1.Слова Євгена Маланюка «Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась. В окровавлений Жовтень – ясна обернулась весна» присвячені (0.5б.)
А Павлу Тичині
Б Євгену Плужнику
В Максиму Рильському
Г Михайлю Семенку
2.Автором терміна «розстріляне відродження» є(0.5б.)
А Юрій Луцький
Б Юрій Лавріненко
В Юрій Шерех
Г Юрій Яновський
3.Футуристи відмовлялися у своїх творах від(0.5)
А культивування античних форм і образів
Б сміливого експериментування з художньою формою
В захоплення індустріальними пейзажами
Г перенесення уваги з людини на механізми
4. Трагічні події під Крутами П.Тичина відтворив у поезії(0.5б.)
А «Пам’яті тридцяти»
Б «Одчиняйте двері»
В «Ви знаєте,як липа шелестить?»
Г «Арфами,арфами…»
5.М. Рильський належав до мистецького угруповання(0.5б.)
А символістів
Б футуристів
В імпресіоністів
Г неокласиків
6.У формі сонета написана поезія (0.5б.)
А «У теплі дні збирання винограду»
Б «О панно Інно...»
В «Бажання»
Г «Вчись у природи творчого спокою...»
7.Установіть відповідність між поетичними творами і рядками з них.(2б.)
1.Вона верталась із ясного саду, А «Солодкий світ!..»
Ясна, як сад, і радісна, як сміх. Б «Ніч... а човен - як срібний птах!..»
В «У теплі дні збирання винограду»
2.Вір і наслідуй. Учневі негоже Г «Вчись у природи творчого спокою»
Не шанувати визнаних взірців. Д «Арфами,арфами…»
3.Любая, милая -
Чи засмучена ти
ходиш, чи налита щастям вкрай...
4.І над нами, і під нами горятьсвіти…
І внизу, і вгорі глибини.
8.Установіть відповідність (2б.)
Назва твору
1 . «Арфами,арфами…»
2. «Ви знаєте,як липа шелестить?»
3. «Одчиняйте двері»
4. «Пам’яті тридцяти»
Мотив
А національно –визвольне пробудження народу
Б світлі сподівання українців і жорстока реальність
В краса кохання весняної ночі
Г роль митця в житті суспільства
Д єдність природи й високих почуттів Людини
9. Продовжте визначення: «Неокласицизм – це…». Назвіть представників (1б.)
А напрям у європейському мистецтві та літературі 10-20 років ХХ століття, одна з течій авангардизму
Б умовна назва естетичних тенденцій у європейській літературі кінця ХІХ – поч.. ХХ століття, характеризується культом героїки, уславленням мужності, утвердженням нового героя – мужньої людини , життя якої пов’язане з ризиком і незвичайними пригодами
В одна з течій у літературі , у принципах поетики якої було руйнування норм морфології та синтаксису, використання образів-символів і звуконаслідування
Г течія в літературі та мистецтві , що проявилася у використанні античних тем та сюжетів, міфологічних образів і мотивів, проголошенні гасел «чистого» мистецтва та культу позбавленої змісту художньої форми в оспівуванні земних насолод
10. Розкрийте зміст поняття кларнетизм. Відповідь проілюструйте прикладами. (2б.)
11. Що таке «розстріляне відродження»? Назвіть його представників(2б.)
Контрольна робота №1(тест)
Поетична творчість М.Семенка, П.Тичини, С.Плужника, М.Рильського
ІІ варіант
1.Перша збірка П.Тичини має назву (0.5б.)
А «Золотий гомін»
Б «Замість сонетів і октав»
В «Сонячні кларнети»
Г «Вітер з України»
2.Поетом-футуристом був (0.5б.)
А Павло Тичина
Б Михайль Семенко
В Євген Плужник
Г Максим Рильський
3.Утвердження життєздатності нації, незнищенність волелюбного духу народу, поклоніння творчим началам буття - прикмети(0.5б.)
А гуманізму
Б оптимізму
В синкретизму
Г вітаїзму
4. Що єднає ліричних героїв віршів М.Рильського «У теплі дні збирання винограду» та «Солодкий світ» (0.5б.)
А оптимізм, жага життя, відчуття його радості
Б розчарування , смуток через відсутність гармонії у світі
В замилування природою , яка дає митцям натхнення
Г патріотичні настрої, прагнення активної громадської діяльності
5.Вірш П. Тичини «Пам’яті тридцяти» належить до лірики(0.5б.)
А інтимної
Б пейзажної
В громадянської
Г філософської
6.Тема (мотив) твору Є. Плужника «Вчись у природи творчого спокою...» -(0.5б.)
А осіння «мудра пора» як взірець гармонії
Б людське життя - мить у вічності Всесвіту
В замилування земним буттям і красою Всесвіту
Г роль митця в духовному розвитку суспільства
7.Установіть відповідність між поетичними творами і рядками з них. (2б.)
1.Звичайно, до нас не заходять
автомобілі –
Але почуваємо ми себе зовсім
добре,справді.
2.Узори над весняних тонких віт,
Твій погляд, ніби пролісок несмілий...
3.Зимовий вечір.Тиша. Ми.
Я Вам чужий - я знаю.
4.Ось місяць, зорі,солов’ї...
«Я твій», - десь чують дідугани.
А «Солодкий світ!..»
Б «О панно Інно...»
В «Ви знаєте, як липа шелестить...»
Г «Вчись у природи творчого спокою...»
Д «Запрошення»
8. Установіть відповідність
Художній засіб
1 неологізм
2 порівняння
3 персоніфікація
4 алегорія
Цитата
А Сестру я Вашу так любив-
Дитинно, злотоцінно
Б Ви знєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани
В Сміх буде, плач буде
Перламутровий
Г Одчиняйте двері –
Наречена йде!
Д Я Ваші очі пам’ятаю
Як музику, як спів
9. Продовжте визначення: «Футуризм - …»Назвати представників (1б.)
А одна з течій у літературі , у принципах поетики якої було руйнування норм морфології і синтаксису, використання образів-символів і звуконаслідування
Б течія в літературі та мистецтві , що проявилася у використанні античних тем та сюжетів, міфологічних образів і мотивів, проголошенні гасел «чистого» мистецтва та культу позбавленої змісту художньої форми в оспівуванні земних насолод
В напрям у європейському мистецтві та літературі 10-20 років ХХ століття, одна з течій авангардизму
Г умовна назва естетичних тенденцій у європейській літературі кінця ХІХ – поч.. ХХ століття, характеризується культом героїки, уславленням мужності, утвердженням нового героя – мужньої людини , життя якої пов’язане з ризиком і незвичайними пригодами
10. Розкрийте зміст поняття сонет. Відповідь проілюструйте прикладами.(2б.)
11. Хто належав до групи «київських неокласиків»? Яким було їхнє кредо? (2б.)
1.Слова Євгена Маланюка «Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась. В окровавлений Жовтень – ясна обернулась весна» присвячені
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома