Контрольна робота №1. Творчість М.Семенка, М. Рильського, О. Турянського, В. Свідзинського

Додано: 26 вересня 2022
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 24 рази
10 запитань
Запитання 1

Укажіть літературний напрям, який домінував в українській літературі з 1930-х років

варіанти відповідей

А .модернізм

Б. соцреалізм

В. постмодернізм

Г. романтизм

Запитання 2

Укажіть художній стиль, до якого належить творчість М. Рильського


варіанти відповідей

А футуризм

Б символізм

В неокласицизм

Г імпресіонізм

Запитання 3

Продовжте визначення: «Неокласицизм . це …»



варіанти відповідей

А напрям у європейському мистецтві та літературі 10 – 20-х років XX століття, одна з течій авангардизму

Б умовна назва естетичних тенденцій у європейській літературі кінця XIX — початку XX століття, характеризується культом героїки, уславленням мужності, утвердженням нового героя — мужньої людини, життя якої пов'язане з ризиком і незвичайними пригодами

В одна з течій у літературі, у принципах поетики якої було руйнування норм морфології та синтаксису, використання образів-символів і звуконаслідування

Г течія в літературі й мистецтві, що проявилась у використанні античних тем та сюжетів, міфологічних образів і мотивів, проголошенні гасел «чистого» мистецтва та культу позбавленої суспільного змісту художньої форми в оспівуванні земних насолод

Запитання 4

Укажіть автора та назву поезії

... візники – люди

трамваї – люди

автомобілі

бігорух рухобіги


варіанти відповідей

А Михайль Семенко «Бажання»

Б Михайль Семенко «Місто»

В М. Рильський «Солодкий світ!..»

Г В. Свідзинський «Холодна тиша. Місяцю надламний»

Запитання 5

Визначте ідею поезії М. Рильського «У теплі дні збирання винограду»

                                                                           

варіанти відповідей

А возвеличення почуття кохання, яке знаходить людину в усі часи – і в молодості, і в зрілості

В мистецтво — вічна цінність          

Б возвеличення краси й гармонійності світу, висловлення бажання жити

Г треба насолоджуватися життям, поки є така можливість

Запитання 6

З якої поезії взято рядок «Світи щодня лампаду Кіпріді добрій»?

варіанти відповідей

А «Бажання»

Б «Зелене євангеліє»

В «Прозорий січень небо розтворив»

Г «У теплі дні збирання винограду»

Запитання 7

Скільки було полонених, які відстали?

       

варіанти відповідей

А 7   

Б 8   

 В 9 

 Г 10

Запитання 8

Укажіть автора та назву поезії

Чому не можна перевернути світ?

Щоб поставити все догори ногами?

Це було б краще. По-своєму перетворити.

А то тільки ходиш, розводячи руками.

 

варіанти відповідей

А Михайль Семенко «Бажання»

Б Михайль Семенко «Місто»

В В. Свідзинський «Холодна тиша. Місяцю надламний»  

Г М. Рильський «Солодкий світ!..»

Запитання 9

До «п’ятірного грона» входили:

варіанти відповідей

А М.Зеров, М.Драй-Хмара,П.Филипович,Ю.Клен, М.Рильський

Б М.Зеров, М.Семенко, Ю.Клен, М.Рильський, М.Драй-Хмара

В М.Рильський, Б.-І. Антонич, В.Свідзинський, М.Зеров, Ю.Клен

Запитання 10

Сонет «У теплі дні збирання винограду»- це

 

варіанти відповідей

А пейзажна лірика  

Б філософська лірика 

В інтимна лірика

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест