Укажіть автора поезії:
... візники - люди
трамваї - люди
автомобілі
бігорух рухобіги...
Під псевдонімом Іван Думка виступав:
Укажіть художній стиль, до якого належить М. Рильський:
Продовжте визначення: «Неокласицизм - це …»
Визначте ідею поезії М. Рильського «У теплі дні збирання винограду»
Назва збірки славетного українського поета, яку запозичив Михайль Семенко, щоб протиставити їй авангардистську поезію, міститься в рядку
Рядки
Солодкий світ! Простір блакитно-білий
І сонце — золотий небесний квіт.
Благословляє дух ширококрилий
Солодкий світ.
поєднані
З якої поезії взято рядок «Світи щодня лампаду Кіпріді добрій»?
Жанр твору «Поза межами болю»
Скільки було полонених, які відстали ("Поза межами болю")?
Установіть відповідність між автором твору та назвою.
1 В. Свідзінський
2 М. Семенко
3 М. Рильський
4 Б.-І. Антонич
А «Холодна тиша. Місяцю надламаний»
Б «Коляда»
В «Місто»
Г «У теплі дні збирання винограду»
Укажіть літературний напрям кінця ХІХ – початку ХХ століття
Продовжте визначення: «Футуризм – це...»:
Укажіть автора та назву поезії
Чому не можна перевернути світ?
Щоб поставити все догори ногами?
Це було б краще. По-своєму перетворити.
А то тільки ходиш, розводячи руками.
Зі спогадів Ольги Олійник:
"Про поезію, — говорив мені не раз, — я якось не думав...Труднощі справді були великі, бо ... розмовляв лемківським діалектом, а літературну українську мову треба було вивчати від початку.
Особи, яким присвятив свій твір О. Турянський, названі у рядку
Установіть відповідність між персонажем і його національністю.
1 Пшилуський
2 Сабо
3 Ніколич
4 Штранцінгер
А австрієць
Б українець
В угорець
Г поляк
Д серб
1. Установіть відповідність між автором твору та назвою.
1 М. Семенко А «Місто»
2 М. Рильський Б «Різдво»
3 В. Свідзинський В «У теплі дні збирання винограду»
4 Б.-І. Антонич Г «Холодна тиша. Місяцю надламний»
Поетів, які увійшли в історію української літератури як «ґроно п'ятірне», названо в рядку
Письменників, які представляють літературу Західної України, названо в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома