Слова Євгена Маланюка «Від кларнета твого — пофарбована дудка зосталась. В окривавлений Жовтень — ясна обернулась весна» присвячені
На ранній творчості П. Тичини позначився такий художній напрям, як
Поезія Павла Тичини «Арфами, арфами...» ідейно співзвучна твору
Прочитайте подані рядки («Арфами, арфами...»).
Арфами, арфами – золотими, голосними обізвалися гаї Самодзвонними...
В уривку наявні такі художні засоби
Твір Павла Тичини «О панно Інно...» належить до лірики
У вірші «Ви знаєте, як липа шелестить...» П. Тичини поєднано такі види лірики
Трагічні події під Крутами П. Тичина відтворив у поезії
Головний мотив твору Павла Тичини «О, панно Інно...»
М.Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п'ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:
Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника:
Жанр ліричної поезії, в якому Є.Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень
Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:
Збірка, яка залишилася ненадрукованою за життя Є.Плужника:
Представником авангардного мистецтва в українській літературі був:
Течія в літературі, що знайшла свій вияв у використанні античних тем і сюжетів, проголошенні гасел «чистого» мистецтва та культу позбавленої суспільного змісту форми, називається
З-поміж київських неокласиків, яких не визнавала радянська влада і які були репресовані, залишився живий
Перу Максима Рильського НЕ належить збірка
Голуби в небі, сміх коханої, вітер, простір - це складові щастя ліричного героя твору
Що єднає ліричних героїв віршів М. Рильського «У теплі дні збирання винограду» та «Солодкий світ...»?
Утвердження життєздатності нації, незнищенність волелюбного духу народу:
21.Прочитайте рядки
Одчиняйте двері —
Наречена йде!
Одчиняйте двері —
Голуба блакить!
В уривку використано
Установіть відповідність
Назва твору
1. «Арфами, арфами…»
2. «Ви знаєте, як липа шелестить…»
3. «Одчиняйте двері…»
4. «Пам'яті тридцяти»
Мотив
А національно-визвольне пробудження народу
Б світлі сподівання українців і жорстока реальність
В краса кохання весняної ночі
Г роль митця в житті суспільства
Д єдність природи й високих почуттів Людини
Установіть відповідність
Художній засіб
1. неологізм
2. порівняння
3. персоніфікація
4. алегорія
Цитата
А Сестру я Вашу так любив —
Дитинно, злотоцінно
Б Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани
В Сміх буде, плач буде
Перламутровий
Г Одчиняйте двері —
Наречена йде!
Д Я Ваші очі пам’ятаю,
Як музику, як спів.
24. Установіть відповідність
Характеристика ліричного героя
1 веселий енергійний юнак, що уявляє себе духом із потойбіччя
2 уміє бачити навколо прекрасне, милуватися природою; обдарований, ніжний, емоційний; водночас прагне нового, змін, боротьби
3 це збірний образ тридцяти юних захисників України, які загинули за незалежність Батьківщини
4 ліричний герой, знаючи мінливу долю, не відмовляється навіть від короткої миті щастя, народженої усвідомленням величної краси світобудови
Назва поезії
А «Пам’яті тридцяти»
Б «Арфами, арфами...»
В «Ніч… а човен – як срібний птах!..»
Г «Запрошення»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома