Про яких тварин йде мова:
Середовище існування: водне, переважно моря.
Багатоклітинні організми. Мають радіальну (променеву) симетрією. Мають два шари:
1) ектодерма – це зовнішній шар, який складається з шкірно-мускульних, проміжних, жалких, нервових й статевих клітин;
2) ентодерма – це внутрішній шар, який побудований з травних, залозистих й нервових.
Кишкова порожнина з одним отвором. Травлення: позаклітинне і внутрішньоклітинне. Нервова система дифузна.
На малюнку представник кільчастих червів, який використовується в їжу жителями Тихоокеанських островів, це
Багатощетинковий черв, якого можна знайти на дні Азовського моря
До типу Членистоногих відноситься:
До Червоної книги України занесено де-яких представників класу Комахи. Виберіть зайвого у списку.
Розгляньте зображення та визначте спільні ознаки, які характерні для цих тварин.
Тип ротового апарату залежить від способу життя і характеру живлення комах. Який ротовий апарат мають метелики?
Яйце - личинка - лялечка - доросла комаха це схема розвитку:
Розгляньте малюнок, визначте представників якого типу тваринного світу ви бачите?
Клас Молюсків, представники яких здатні утворювати перлини. позначені на малюнку під номером
Джілбер Клінджел писав: «Якби вони змогли подолати береговий бар’єр і вийти з океану на суходіл, вони, мабуть, заселили б його нескінченною кількістю дивовижних органічних форм. Тому що ці молюски мають інфрачервоний зір; «реактивний двигун»; уміння «літати»; запас води для подорожі суходолом; здатність до регенерації; уміння створювати димову або чорнильну завісу; найдосконаліший у світі камуфляж; вогнемети, прожектори і розпізнавальні знаки».
— Про яких тварин писав Джілбер Клінджел? Під яким номером вони на малюнку?
Мідії, устриці, морські гребінці, скойка річкова, перлова скойка морська, перлівниці, тридакна, дрейсени (трикутниці), корабельний черв’як, беззубка звичайна відносяться до класу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома