Контрольна робота №1 "Загальні закономірності географічної оболонки Землі" лі

Додано: 13 грудня 2022
Предмет: Географія, 11 клас
Тест виконано: 20 разів
8 запитань
Запитання 1

Умовні лінії, які з’єднують території з однаковою висотою називаються:


варіанти відповідей

ізогієти;

горизонталі;   

ізобари;

ізотерми

Запитання 2

Руйнування гірських порід до уламків у результаті коливань температури повітря та замерзання води це вивітрювання:


варіанти відповідей

хімічне

органічне

фізичне

тектонічне

Запитання 3

Вітер, який вдень дме з моря на сушу, а вночі навпаки це:


варіанти відповідей

пасат

циклон

бриз

мусон

Запитання 4

Земна кора поділяється на два типи :


варіанти відповідей

материкову, океанічну

глибинну, поверхневу

вулканічну, осадову

гірську, рівнинну

Запитання 5

Метаморфічні гірські породи:

варіанти відповідей

вапняк, пісковик, мармур

мармур, кварцит, графіт

сірка, доломіти, туфи

граніт, вапняк, лабрадорит

Запитання 6

До закономірностей географічної оболонки належать:

варіанти відповідей

сонячна енергія,циркуляція повітряних мас, підстильна поверхня

землетруси, магматизм, метаморфізм

ядро, мантія, астеносфера

цілісність, ритмічність, зональність

Запитання 7

Виберіть правильні відповіді

варіанти відповідей

нормальний атмосферний тиск - 760 мм рт ст.

температуру, за якої відносна вологість становить 100%, називають точкою роси

найнебезпечнішим мінералом є сірка

До найважливіших закономірностей географічної оболонки відносять: цілісність, ритмічність, зональність

вітер - горизонтальне переміщення повітряних мас із поясів низького тиску в пояси високого тиску

осадові гірські породи бувають трьох видів:уламкові, органічні, метаморфічні

компонентами географічної оболонки є: енергія Сонця, тепло Землі, сила тяжіння

залежно від географічного положення виділяють теплоові пояси

Запитання 8

Продовжити речення

Стан нижнього шару атмосфери в даний час і даному місці це:


 

варіанти відповідей

погода

паводок

клімат

циклон

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест