Василь Стефаник разом із Марком Черемшиною і Лесем Мартовичем створили
А «Руську трійцю»
Б нью-йоркську групу поетів
В «Покутську трійцю»
Г «Братство тарасівців»
Василь Стефаник започаткував в українській літературі стильову течію
А імпресіонізму
Б реалізму
В експресіонізму
Г сентименталізму
Особливостями композиції твору «Камінний хрест» є всі ознаки, ОКРІМ
А складається з 7 розділів
Б містить розповідь про минуле Івана Дідуха
В кульмінація в кінці твору
Г розповідь ведеться від першої особи
. Твір «Камінний хрест» Василя Стефаника має виразні ознаки художнього напряму
А романтизму
Б реалізму
В модернізму
Г монументалізму
Події в творі відбуваються в такій послідовності
. Іван «…Мав на поясі хибу, бо все ходив схилений, як би два залізні кряки стягали тулуб до ніг. То його вітер підвіяв», тому його називали в селі
А Підвіяний
Б Переломаний
В Схилений
Г Зігнутий
Возвеличення єдності селянина з рідною землею – так звучить
А тема твору
Б ідея
В підзаголовок
Г епіграф
Усі із наведених цитат стосуються Івана Дідуха, ОКРІМ
У новелі «…отак співали за молодії літа, що їх на кедровім мості здогонили, а вони вже не хотіли назад вернутися до них навіть у гості»
В уривку «Як уходили назад до хати, то ціла хата заридала. Як би хмара плачу, що нависла над селом, прірвалася, як би горе людське дунай- 61 ську загату розірвало – такий був плач. Жінки заломили руки і так сплетені держали над старою Іванихою, аби щось ізгори не впало і її на місці не роздавило. А Михайло ймив Івана за барки, і шалено термосив ним, і верещав як стеклий» використано усі художні засоби, ОКРІМ
Серед запропонованих характеристиці Івана Дідуха НЕ відповідає рядок
Вислів «Contra spem spero!», що став назвою твору Лесі Українки, перекладається українською
Леся Українка у вірші «Contra spem spero!» передає
А почуття і роздуми людини, яка наперекір долі прагне до повноцінного життя Б почуття поета під час творчого натхнення
В заперечення пасивного співчуття стражданням народу
Г заклик до боротьби
В уривку
Ні, я хочу крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Жити хочу! Геть думи сумні!
використано
Поезія Лесі Українки «Contra spem spero!» є зразком лірики
А інтимної
Б пейзажної
В патріотичної
Г філософської
У рядках
Так! Я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись
використано
А порівняння
Б риторичне ствердження
В метонімію
Г епітет
«Крізь сльози сміятись», «серед лиха співати пісні», «без надії сподіватись» у поезії «Contra spem spero!» – це
А фразеологізми
Б оксиморон
В гіпербола
Г рефрен
. Основний конфлікт твору «Лісова пісня» –
Гармонійні стосунки людини з природою (в «Лісовій пісні» Лесі Українки) втілює
. Словами «малий бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці» передано портрет А Лісовика
Б Перелесника
В дядька Лева
Г Водяника
«Лісова пісня» написана в руслі
А неореалізму
Б імпресіонізму
В експресіонізму
Г неоромантизму
Роздвоєна душа в героя твору «Лісова пісня»
А Куця
Б Лукаша
В Перелесника
Г дядька Лева
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома