1. Позначте рядок дієслів, кожне яких пишеться з не окремо
2. Позначте рядок, у якому всі дієслова пишуться з ь.
3. Позначте рядок, у якому всі дієслова мають закінчення -ете
4. Позначте рядок, у якому всі дієслова мають закінчення -имо.
5.Укажіть рядок, у якому є дієслова II дієвідміни:
6. Укажіть правильно виконаний морфологічний розбір дієслова
7. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.
А Доконаний вид, майбутній час.
Б Недоконаний вид, майбутній час.
В Доконаний вид, минулий час.
1 Буду в’язати.
2 Перечитав.
3 Працюватимемо.
4 Змалюю.
5 Підписав.
6 Зроблю.
8. Установити відповідність між дієсловами та їх способовими формами.
А Дійсний.
Б Умовний.
В Наказовий .
1 Поллється, задзвонить
2 Спишіть, принеси.
3 Розказала, турбують
4 Допоміг би, прийшла б.
5 Спечіть, стежте.
6 Обґрунтувала б, прибіг би.
9. Установити відповідність між дієсловами і способами їх творення.
А Префіксальний.
Б Суфіксальний.
В Префіксально-суфіксальний.
Г Складання слів.
1. Нявкати, рожевіти.
2 Переписати, відійти.
3 Богохульствувати, красномовити.
4 Попоїсти, провідати.
5 Столярувати, тиснути.
6 Поглиблювати, пританцьовувати.
10.Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.
А Минулий.
Б Теперішній. .
В Майбутній.
1 Радіють, розповідають.
2 Переписав, поневолив
3 Буду допомагати, визволимо.
4 Запалив, скрикнув.
5 Аналізую, ідуть.
6 Допущу, зроблю.
11. Установіть відповідність між морфологічними ознаками і прикладами дієслів.
1. 2 особа множ., док. вид, майб. час, І дієв.
2. 2 особа множ., недок. вид, майб. час, II дієв.
3. 2 особа одн., док. вид, майб. час, II дієв.
4. 2 особа одн., недок. вид, теп. час, II дієв.
А Ловитимемо
Б Садиш
В Обчислиш
Г Їсиш
Ґ Виростете
12. Прочитайте текст, поставте дієслова у потрібній формі.
Природа й людина — то нерозривне ціле. Природа, (оберігати) й (остерігати) людину від злих помислів, вчинків, (робити) її благородною і щедрою, здоровою і навіть мудрою.
(Обдивитися) пильно навколо себе, і багато гарного ви (побачити) поряд.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома