Контрольна робота №2. М.Коцюбинський, О.Кобилянська, В.Стефаник

Додано: 8 лютого 2021
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 86 разів
15 запитань
Запитання 1

Укажіть риси експресіонізму.

варіанти відповідей

Повсякденний біль героя, невтішне майбутнє, контрасти.

Мінливість вражень і відчуттів героя, зорові й слухові образи.

Об’єктивне зображення дійсності, типовий герой у типових обставинах 

Сильний герой у незвичайних обставинах

Ідеалізація героїв, надмірна чуттєвість у зображенні

Запитання 2

Ознаки якого стилю має твір М. Коцюбинського " Intermezzo"?

варіанти відповідей

Романтизм

 Імпресіонізм

 Реалізм

Символізм

Експресіонізм

Запитання 3

Установіть відповідність між твором і стилем: «Камінний хрест»

варіанти відповідей

Романтизм

 Імпресіонізм

 Реалізм

Символізм

Експресіонізм

Запитання 4

Які художні засоби використано в уривку повісті

М. Коцюбинського : «Іван слухав тоненький дівочий голос і думав, що вона давно вже засіяла гори співанками своїми, що їх співають ліси й сіножаті, груні й полонини, дзвонять потоки і виспівує сонце...» 

варіанти відповідей

епітети, метафори;    

епітети, гіперболи;   

порівняння, антитеза;

               

метафори, фразеологізми

Запитання 5

Слово «інтермецо» з італійської перекладається як

варіанти відповідей

стрес;                            

нервове напруження;


відпочинок, пауза;      

компроміс.

Запитання 6

Іван Дідух не кидав того «тєжкого» горба, який забирав усі його сили, бо це:

варіанти відповідей

відрада у скруті;              

спадок батьків;

засіб існування;              

улюблена справа.

Запитання 7

Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:

1. «Інтермецо»             

варіанти відповідей

Семигори

Кононівка

Гуцульщина

Піски

Буковина

Запитання 8

Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:

2.  « Тіні забутих предків»          

варіанти відповідей

Семигори

Кононівка

Гуцульщина

Піски

Буковина

Запитання 9

Установіть відповідність між жанром твору та персонажем: імпресіоністична новела  -  

варіанти відповідей

Софія

Леся

Оришка

Іван

Трепов

Запитання 10

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Він знав вже багато. Умів знаходити помічне зілля – одален, матриган і підойму, розумів, про що канькає каня, з чого повстала зозуля, і коли оповідав про все те вдома, мати непевно позирала на нього….»


варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 11

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «… ніколи не їв коло стола. Все на лаві. – Був-сми наймитом, а потім відбув-сми десіть рік у воську та я стола не знав та й коло стола мені їда не йде до трунку». 

варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 12

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Як тільки бричка вкотилася на широкий зелений двір – закувала зозуля. Тоді я раптом почув велику тишу» 

варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 13

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «. Вони, здається, гойдалися з нею ще у колисці, хлюпались у купелі, родились у її грудях, як сходять квітки самосійні по сіножатях, як смереки ростуть по горах. На що б око не впало, що б не сталось на світі: чи пропала овечка, полюбив легінь, зрадила дівка, заслабла корова, зашуміла смерека — все виливалось у пісню, легку і просту, як ті гори в їх давнім, первіснім житті». 

варіанти відповідей

Марта

Ганна

Софія

Марічка Гутенюк

Галя Гудзь

Запитання 14

Що поєднує «Інтермецо» з драматичним твором? 

варіанти відповідей

Кульмінація в кінці твору

Наявність діалогів та монологів

Наявність розгорнутих описів природи

Наявність драматичних осіб на початку твору

Запитання 15

Про кого сказано: « ..письменник сонячний. І не тільки тому, що «носив у душі сонце», як сам про себе казав... Уся його проза... — це світлий, відкритий простір для душі й духу» (О. Логвиненко).



варіанти відповідей

І. Нечуй-Левицький

Панас Мирний

М.Коцюбинський

В.Стефаник

О.Кобилянська

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест