Контрольна робота №2"Процеси життєдіяльності тварин"

Додано: 11 березня 2021
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 374 рази
16 запитань
Запитання 1

Найбільш характерний тип живлення тварин

варіанти відповідей

гетеротрофний

автотрофний

міксотрофний

хемотрофний

Запитання 2

При внутрішньому заплідненні гамети зливаються

варіанти відповідей

у зовнішньому середовищі

на поверхні тіла самки

у спеціальних статевих органах

на поверхні тіла самця

Запитання 3

Тварини,у яких чоловічі й жіночі гамети утворюються в одному організмі називаються:

варіанти відповідей

одностатеві

різностатеві

гермафродити

однодомні

Запитання 4

Непрямий розвиток характерний для:

варіанти відповідей

земноводних

плазунів

ссавців

птахів

Запитання 5

Відтворення собіподібних організмів,це:

варіанти відповідей

розмноження

регенерація

запліднення

запилення

Запитання 6

Відновлення організмом втрачених або пошкоджених структур

варіанти відповідей

регенерація

репарація

деструкція

транскрипція

Запитання 7

Реакція організму на зовнішній або внутрішній подразник за участі нервової системи

варіанти відповідей

рефлекс

подразнення

провідність

імпульс

Запитання 8

Форма статевого розмноження,коли розвиток зародка відбувається без запліднення

варіанти відповідей

овогенез

партеногенез

гермафродитизм

регенерація

Запитання 9

Виберіть правильні твердження

варіанти відповідей

зяброві щілини в ланцетника розташовані в глотці

бічна лінія є органом чуттів

центральна нервова система риб складається зі спинного та головного мозку

усі риби дихать легенями

Запитання 10

Виберіть правильні твердження

варіанти відповідей

зяброві кришки є у хрящових риб

пір'яний покрив забезпечує теплоізоляцію птахам

центральна нервова система плазунів складається зі спинного та головного мозку

на личинковій стадії розвитку всі жаби мають хвіст

Запитання 11

Виберіть правильну відповідність між системами та органами,до яких вони належать:А)скелет черепа;Б)зябра;В)серце;Г)мозок.

1)дихальна;2)нервова;3)опорно-рухова;4)видільна5)кровоносна.


варіанти відповідей

А-3;Б-2;В-5Г-4;

А-3;Б-4;В-5Г-2;

А-3;Б-1;В-2Г-5;

А-3;Б-1;В-5Г-2;

Запитання 12

Єдиний орган дихання — губчасті легені. Характерне ускладнення верхньої гортані. Голосові зв'язки у вигляді парних складок слизової оболонки гортані лежать між щитоподібними і черпалоподібними хрящами. Трахея і бронхи добре розвинені.Оберіть,це опис дихальної системи якого класу тварин

варіанти відповідей

Ссавці

плазуни

земноводні

риби

Запитання 13

Постачання повітря до легенів здійснюється за допомогою повітряних мішків, . Ці мішки не грають прямої ролі в газообміні, проте зберігають повітря і діють подібно до міхів, дозволяючи легеням отримувати постійний потік повітря

Під час видиху мішки стискаються, при цьому повітря з передніх повітряних мішків виходить прямо через трахею, а повітря із задніх спочатку проходить через легені. Оберіть ,це опис дихальної системи якого класу тварин.

варіанти відповідей

птахи

ссавці

плазуни

амфібії

Запитання 14

Оберіть клас тварин за коротким описом.Дихають за допомогою легенів та через шкіру. Мають трикамерне серце та два кола кровообігу. Є клоака. Очі захищені повіками.

варіанти відповідей

амфібії

рептилії

риби

птахи

Запитання 15

Оберіть клас тварин за коротким описом.Мають чотирикамерне серце, подібно до людини. Ця адаптація дозволяє ефективне постачання продуктів харчування та кисню до всіх тканин тіла, забезпечуючи високий рівень активності. Серце цих тварин, особливо маленьких, відрізняється високою частотою серцевого ритму. Також кровоносна система має два кола кровообігу. Артеріальна і венозна кров не змішується.

варіанти відповідей

птахи

амфібії

рептилії

риби

Запитання 16

Оберіть клас тварин за коротким описом.

2 кола кровообігу.. Серце трикамерне (2 передсердя і 1 шлуночок), з неповною перегородкою у шлуночку (у деяких представників — чотирикамерне). У праве передсердя надходить венозна кров від усіх органів, у ліве — артеріальна кров із легеневих вен.

варіанти відповідей

рептилії

амфібії

риби

ссавці

птахи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест