Україна не вмерла, тому й живими є ("Ще не вмерла України..."):
Авторами тексту гімну "Ще не вмерла України..." є:
Яким даром наділив Господь дівчину,обіцяючи її прославити на цілий світ (Легенда про дівчину Україну):
З яким проханням звертаються люди до Бога ("Молитва" О. Кониського)?
Установити відповідність (С. Чарнецький, Г. Трух "Ой, у лузі червона калина похилилася").
Художній засіб
1. Рефрени (повтори)
2. Метафора
3 . Звертання
4. Епітети
5. Риторичні оклики
Приклад
А. "А ми нашу славну Україну, гей, гей, розвеселимо!";
Б. "кривий тан", "московські кайдани", "золотистий лан", "буйнесенький вітер";
В. "червона калино", "славна Україно";
Г. "Україна зажурилася";
Д. "А ми тую червону калину підіймемо.
А ми нашу славну Україну, гей, гей, розвеселимо"
Пісні, написані конкретними авторами — поетами й композиторами — і широко виконуються поряд з народними - це:
Гімн - це...
За жанром "Євшан-зілля"
Що таке євшан?
Головною думкою поеми М. Вороного "Євшан-зілля"є
Наприкінці твору М. Вороного "Євшан-зілля" автор звертається до
Про кого йдеться у рядках: " Мономах, князь Володимир, взяв його під час походу.
З ясирем в полон і потім при собі лишив за вроду" (М. Вороний "Євшан-зілля")
Чому козакові буде тяжко жити на чужині (Т.Шевченко «Думка»)?
У якому місті Тарас Шевченко навчався в Академії мистецтв?
Яка тема вірша "Думка"?
Яка головна думка вірша "Думка"?
Які образи використовує автор у вірші Т.Шевченка "Думка"?
Іван Підкова в однойменні поемі має казацьке звання...
Визнвчити порівняння як художній засіб у творі Т. Шевченка «Іван Підкова»
Визначити метафори з твору Т. Шевченка Іван Підкова
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома