Контрольна робота № 3 (тестові завдання) за темою "Орфографічна норма"

Додано: 9 квітня 2023
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 215 разів
24 запитання
Запитання 1

Літеру Е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

 ст..хати, ст..повий, квіт..нь

  зал..вати, майст..р, л..бединий

  д..ржати, тр..мтіти, щ..бетати

ос..литися, к..шеня, л..дацюга

Запитання 2

Літеру И треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

 вар..во, вул..чка, вовч..ня, схов..ще

 кот..чок, печ..во, виховат..ль, вогн..ще

 русалч..н, кринич..нька, парканч..к, згар..ще

плет..во, порадн..ця, посміхов..сько, доньч..н

Запитання 3

Подвоєння літер на місці пропуску не відбувається в усіх словах рядка

варіанти відповідей

бас...ейн, щоден..ик, від..аль, Ген..адій

суд..я, інтермец..о, військ..омат, ов..а

мільйон..ий. жит..єпис, ак..умулятор, шос..е

ем..іграція, барок..о, стат..ей, іп..одром

Запитання 4

Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка

варіанти відповідей

 сер..цевий, проїз..ний, аген..ський

артис..ці, захис..ний, безчес..ний

  пес..ливий, пристрас..ний, буревіс..ник

радіс..ний, перехрес..ний, заздріс..ний

Запитання 5

Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

роздоріж(ж)я, стат(т)ей, священ(н)ий

священ(н)ик, далеч(ч)ю, перел(л)ю

заборгован(н)ість, спросон(н)я, безсон(н)ий

гуаш(ш)ю, істин(н)ий, спересерд(д)я

Запитання 6

Правильно написані всі назви в рядку

варіанти відповідей

станція Жмеринка, день Учителя

народний артист, Спортивний Клуб "Надія"

сузір′я Велика Ведмедиця, вулиця Високий Замок

Азовське Море, Балканський півострів

Запитання 7

Позначте рядок, у якому в усіх словах на місці крапок пишеть­ся літера І

варіанти відповідей

реч..татив, Мекс..ка, сем..нар, абор..ген  

соц..ологія, Д..дро, конст..туція, г..пербола

рад..ус, тр..умф, пр..оритет, в..зит

г..брид, с..туація, х..романтія

Запитання 8

Помилки в чергуванні приголосних допущено в рядку

варіанти відповідей

казахський, галицький, убозтво, празький

Німеччина, Вінниччина, Туреччина, козаччина, Галиччина

цюріхський, узбецький, юнацький, чеський

 студентський, гігантський, лейпцизький, козацький

Запитання 9

У всіх словах відбувається подвоєння в рядку

варіанти відповідей

тон..а, Шил..ер, Марок..о, піц..а

ван..а, Одіс..ей, Мек..а, мадон..а

віл..а, бон..а, коміс..ія, брут..о

нет..о, Віс..аріон, Ген..адій, інтел…ігент

Запитання 10

У якому рядку всі слова з не пишуться разом

варіанти відповідей

яблука не/зірвані,твір не/досконалий

не/завершена праця,не/підписані договори

не/слабкий вітер, а сильний, не/витрачені ще кошти

досі не/прочитана книжка, річка не/широка

Запитання 11

Усі складні слова потрібно писати через дефіс у рядку

варіанти відповідей

важко/хворий, віце/президентський, північно/західний

 військово/технічний, діаметрально/протилежний, літературно/художній

 високо/кваліфікований, радіо/телефонний, середземно/морський

 парусно/моторний, блідо/рожевий, історико/культурний

Запитання 12

Усі слова правильно написані в рядку

варіанти відповідей

Кримський півострів, фабрика Киянка, народи півночі

Князівство Монако, вулиця Ярославів вал, Софійський собор

Епоха Відродження, палац спорту, Конституція України

Нобелівська премія, шевченківський стиль, Західна Україна

Запитання 13

Правильно написані всі слова в рядку

варіанти відповідей

будь-коли, дарма-що, що-небудь

будь ласка, уві сні, неначебто

до побачення, неначе б то, пів-аркуша

з-поміж, немовби-то, коли-як

Запитання 14

Через дефіс треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

 прем’єр/міністр, давньо/руський, куди/небудь

  блідо/рожевий, у/горі, хтозна/скільки

  все/таки, червоно/гарячий, військово/повітряний

  по/українськи, жовто/блакитний, вряди/годи

Запитання 15

Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку

варіанти відповідей

не/підписані договори

не/спростовані факти

не/налагоджені зв'язки

не/витрачені ще кошти

Запитання 16

Помилку в правописі префікса допущено в рядку  

варіанти відповідей

надхмарний, оббити, розплющити

міжсудинний, передплата, відчинити

обшукати, безслідно, зфальшивити

розхвалити, підкласти, зжалитися

Запитання 17

Неправильно позначено перенос у слові

варіанти відповідей

біло-сніжний, ход-жу

  оде-ський, над-звуковий

  роз-класти, се-стра

 диви-ться, больо-вий

Запитання 18

Літеру з на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

ро..галуження, бе..крилий, ..судомити

бе..порадний, ..повістити, ..писати

 бе..перешкодний, ро..колоти, ..тесати

 ро..чин, ..формувати, бе..хребетний

Запитання 19

Усі слова пишуться з ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ в рядку

варіанти відповідей

 (К,к)оралові (Р,р)ифи; (П,п)етрів батіг (рослина)

 (С,с)узір'я (В,в)елика (В,в)едмедиця; (Т,т)уманність (А,а)ндромеди

 (П,п)івнічна (А,а)мерика; (Д,д)ень (К, к)онституції

 (З,з)олоті (В,в)орота; (Н,н)ародний (А,а)ртист (У,у)країни

Запитання 20

Правильно поділено для переносу всі слова рядка

варіанти відповідей

під-казка, ґу-дзик, ки-яни, при-свячений

  опе-рація, ві-сь. львів-ський, щед-рість

  жит-тя, але-я, пере-крити, козаць-кий

 бать-ко, сид-жу, об’-єкт, щас-тя

Запитання 21

Разом треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

напів/імла, пів/Польщі, пів/місячний

пів/острів, пів/коло, напів/зігнутий

пів/озера, пів/Ялти, напів/провідник

напів/забутий, пів/фінал, пів/Дніпра

Запитання 22

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс

варіанти відповідей

за/довго, поза/вчора, без/вісти

 хоч/не/хоч, на/гора, по/моєму

без/угаву, у/міру, по/братському

по/латині, хо/не/хоч, день/у/день

Запитання 23

Прислівники/співзвучні сполуки написані з помилкою в реченні.

варіанти відповідей

Їхали назустріч вітру.

Маю надію на зустріч.

Вони йшли нам на зустріч.

Ми поспішали на зустріч із поетом.

Запитання 24

Виділене слово є прислівником, і його треба писати РАЗОМ у реченні

варіанти відповідей

Вивчення на/пам’ять має бути свідомим.

Порожній пакет кинули до/купи сміття.

У/голос додалася сумна нотка.

Діти піднялися на/гору Шаян.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест