Позначте рядок, у якому в усіх словах потрібно писати літеру и
Позначте рядок, у якому не з усіма словами потрібно писати ОКРЕМО
Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ев-(-єв-):
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс
Позначте рядок, у якому прислівники слід писати ЧЕРЕЗ ДЕФІС
Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-. Позначте рядок, у якому в обох словах НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ чергування в групах приголосних
Позначте рядок, у якому в усіх словах спрощення в групах приголосних позначається на письмі
Позначте рядок, у якому в усіх словах пишемо апостроф
Позначте рядок, у якому в усіх словах пишемо м’який знак
Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається подвоєння приголосних, позначене на письмі двома літерами:
Позначте рядок, у якому в усіх словах іншомовного походження пишеться буква и
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Щороку під кінець травня земля набирається сили і її живлющі соки до схочу напоюють зело. (2)Саме під цю пору на Поліссі починає густо цвісти азалія. (3)Її жовтий цвіт мовби велетенське мереживо свічок, виготовлених із ярого воску, освітлює найтемніші закутки лісових хащ. (4)Душа від того яскравого суцвіття наповнюється бадьорим настроєм, веселішає, усе довкола набирає особливої урочистості. (5)Великі з жовтим відблиском пелюстки густо вигойдуються на тендітних ниточках, бутончики нагадують підвішену догори парасолю.
Орфографічну помилку допущено в слові
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
В якому рядку всі слова правильно переносяться
У якому рядку у всіх словах наголос на другому складі
Виберіть правильно утворену форму дієслова 1-ї особи однини
Спрощення в групі приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Правильно утворено прикметники в рядку
В якому рядку у всіх словах неправильні префікси
В якому рядку всі слова мають писатися з великої літери
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом’яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір’я.
Окремо в тексті треба писати сполуку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома