Контрольна робота 4 на тему "Алгоритми та програми - Python" (сімейна форма навчання) 9 клас

22 запитання
Запитання 1

Скільки змінних створено в цьому фрагменті програми?

варіанти відповідей

5

6

3

4

Запитання 2

Скільки типів даних в цьому фрагменті програми?

варіанти відповідей

5

6

3

4

Запитання 3

Яка функція дозволяє вводити дані у програму?

варіанти відповідей

output()

input()

print()

def()

Запитання 4

Яка функція дозволяє виводити дані ?

варіанти відповідей

output()

input()

print()

def()

Запитання 5

Яке ключове слово відповідає за створення функції у Python?

варіанти відповідей

func()

var()

let()

def()

Запитання 6

Вкажіть назву бібліотеки графічного інтерфейсу у Python

варіанти відповідей

Turtles

Tkinter

MainLib

Mach

Запитання 7

Елемент керування — стандартизований компонент графічного інтерфейсу, з яким взаємодіє користувач - це...

варіанти відповідей

бібліотека

модуль

віджет

робоча область

Запитання 8

За розташування віджетів на відповідають команди

варіанти відповідей

place

pole

pack

power

Запитання 9

Створити таке зображення на екрані допоможе модуль...

варіанти відповідей

Random

Canvas

Tkinter

Turtle

Запитання 10

Вкажи рядок який НЕ належить до типу даних у Python

варіанти відповідей

string

float

false

integer

Запитання 11

Дано список: аnimal = ["Кіт", "Собака", "Миша", "Хом’як"], визначте індекс елемента "Миша"

варіанти відповідей

2

3

4

0

Запитання 12

Що робить програма?

варіанти відповідей

Заповнює список 5 дробовими числами

Заповнює список 5 цілими числами.

Заповнює список 5 випадковими цілими числами.

Заповнює з клавіатури список 5 цілими числами.

Запитання 13

В результаті виконання програми на екран буде виведен список розташований ?

варіанти відповідей

В рядок

В совпчик

Запитання 14

Що буде надруковано в результаті виконання програми?

варіанти відповідей

 [4, 10, 28, 124, –10]

[0, 5, 7, 31, –5]

[0, 5, 0, 66, 0]

Запитання 15

Для створення списку потрібно записати всі його значення в дужках …

варіанти відповідей

( )

[ ]

{ }

Запитання 16

Індекс першого елементу в списку дорівнює

варіанти відповідей

1

0

Запитання 17

Оберіть команду підключення модуля для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

 from tkinker import*

 from turtle import*

 from mach import*

Запитання 18

Оберіть команду для завершення роботи з вікном

варіанти відповідей

vikno.title()

vikno.mainloop()

vikno.geometry()

vikno.close()

Запитання 19

Оберіть команду для встановлення розміру вікна

варіанти відповідей

vikno.title()

vikno.mainloop()

vikno.geometry()

vikno.close()

Запитання 20

Оберіть конструктор «Кнопка»

варіанти відповідей

Button()

Lable()

Entry()

Canvas()

Запитання 21

Оберіть конструктор «Напис»

варіанти відповідей

Button()

Lable()

Entry()

Canvas()

Запитання 22

Оберіть конструктор «Текстове поле»

варіанти відповідей

Button()

Lable()

Entry()

Canvas()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест