Контрольна робота № 4. В. Стефаник, Леся Українка

Додано: 20 квітня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 382 рази
20 запитань
Запитання 1

До громадянської лірики належать вірші Лесі Українки 

варіанти відповідей

«І все-таки до тебе думка лине...»

«Все-все покинуть, До тебе полинуть...»

«Contra spem spero!»

«Хвиля»

Запитання 2

Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки: Гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима

варіанти відповідей

Лукаш

"Той, що греблі рве"

Перелесник

«Той, що в скалі сидить»

Запитання 3

У якому значенні розкривається символіка каменю у новелі «Камінний хрест»?


варіанти відповідей

бездушності

неродючої землі

злиденності

пам’яті

Запитання 4

Пригадайте, на кого перетворюється Лукаш, коли зраджує кохання Мавки

варіанти відповідей

на вовка

на вербу

на вовкулаку

на бідняка

Запитання 5

Родина Івана з новели «Камінний хрест» виїжджає до Канади, бо

варіанти відповідей

так вирішили сини

не було землі, де сіяти хліб

родину виселяли урядовці

хотіли відшукати родичів

Запитання 6

Репрезентацією життєвого кредо Лесі Українки можна назвати поезію

варіанти відповідей

«Стояла я і слухала весну…»

«Хвиля»

«Contra spem spero»

«Уста говорять: він навіки згинув»

Запитання 7

Караючи Лукаша, Лісовик

варіанти відповідей

посварив матір Лукаша з Килиною

спалив його хату

навів на Лукашеву хату злиднів

перетворив Лукаша на вовкулаку

Запитання 8

Кульмінацією новели «Камінний хрест» є   

варіанти відповідей

танець Івана Дідуха з дружиною

звернення Івана Дідуха до дружини

розповідь Івана односельцям по хрест

пісня про загублені молоді літа

Запитання 9

Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він,

Давно б уже не стало сього дуба,

Що стільки бачив наших рад, і танців,

І лісових великих таємниць?

варіанти відповідей

Лукаша

Лісовика

Перелесника

дядька Лева

Запитання 10

Вірші «І все-таки до тебе думка лине…», «І ти колись боролась, мов Ізраїль…» - зразки

варіанти відповідей

громадянської лірики

інтимної лірики

філософської лірики

пейзажної лірики

Запитання 11

У творі Лесі Українки «Лісова пісня» події відбувалися

варіанти відповідей

у полтавському гаї

у волинському лісі

на Буковині

у Карпатських горах

Запитання 12

Головного героя «Камінний хрест» прозвали на селі


варіанти відповідей

Горбатим

Летючим

Переломаним

Скривленим

Запитання 13

Прощаючись з односельцями, Іван з новели «Камінний хрест» просить їх

варіанти відповідей

покликати ксьондза й справити молебень

не займати його землі

засіяти його ділянку на горбі хлібом

посвятити водою у святу неділю

Запитання 14

У драмі-феєрії «Лісова пісня» слова Мавки: «Ні, я жива! Я буду вічно жити!»  звернуті до

варіанти відповідей

Лукаша

Лісовика

«Того, хто в скалі сидить»

Килини

Запитання 15

Канаду («Камінний хрест») Іван Дідух порівнює з


варіанти відповідей

пеклом

могилою

раєм

сонцем

Запитання 16

«Contra spem spero!» українською мовою перекладається

варіанти відповідей

«завжди те саме»

«марево»

«без надії сподіваюсь»

«пам’ятай, що живеш»

Запитання 17

У «Лісовій пісні» ідеали гармонійної людини, вічного людського хисту, краси, високих поривів душі втілено в образі

варіанти відповідей

дядька Лева

Килини

Лукаша

Мавки

Запитання 18

Ідея твору «Лісова пісня» втілена у словах

варіанти відповідей

«Не зневажай душі своєї цвіту»

«Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає»

«Ну, як-таки, щоб воля – та пропала? Се так колись і вітер пропаде!»

«Минай людські стежки, дитино, бо там не ходить воля, – там жура тягар свій носить»

Запитання 19

Камінний хрест, горб, прізвище Дідух («Камінний хрест») – це

варіанти відповідей

образи-символи

зорові образи

художні засоби

слухові образи

Запитання 20

Кому з героїв твору "Лісова пісня" належить цитата: "Ну, як таки, щоб воля – та пропала, Се так колись і вітер пропаде!"

варіанти відповідей

Лукашу

Лісовику

матері Лукаша

Мавці

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест