Контрольна робота 5 клас

Додано: 25 травня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 9 разів
20 запитань
Запитання 1

Інформатика - це

варіанти відповідей

вміння створювати комп'ютерні програми

вміння користуватися комп'ютером

наука про інформацію та способи її зберігання, обробки і передачі за допомогою комп'ютера

Запитання 2

Оберіть програму для опрацювання тексту

варіанти відповідей

Paint

Калькулятор

Microsoft Word

Скретч

Запитання 3

Одну велику літеру вводять за допомогою клавіші …

варіанти відповідей

Shift

Enter

Caps Lock

Esc

Запитання 4

Для видалення символу зліва від курсору використовують клавішу:

варіанти відповідей

Delete

Backspace

Shift

Scroll Lock

Запитання 5

Робочий стіл - це...

варіанти відповідей

панель задач

перша фонова частина екрана при входженні у Windows

стіл, на якому стоїть комп’ютер 

головне меню

Запитання 6

Носій повідомлень - це ..

варіанти відповідей

предмет, що містить повідомлення та може тривалий час його зберігати

поштар

програма збереження повідомлень

комп'ютер

Запитання 7

Яке поєднання клавіш видаляє виділений елемент?

варіанти відповідей

Ctrl+C

Ctrl+X

Ctrl+V

Ctrl+A

Запитання 8

Оберіть ТІЛЬКИ значки браузерів

варіанти відповідей
Запитання 9

Набір команд у середовиші Scratch - це...

варіанти відповідей

скрипт

проект

спрайт

сцена

Запитання 10

В результаті виконання цього скрипту на сцені буде зображено...

варіанти відповідей

Рух вперед-назад

Прямокутник зеленого кольолру


Квадрат червоного кольору

Прямокутник червоного кольору

Запитання 11

Кожна команда лінійного алгоритму обов'язково… 

варіанти відповідей

виконується в залежності від умови;

виконується лише один раз;

може виконуватися більше ніж один раз;

виконується безліч разів.

Запитання 12

Продовжити речення :" Розгалуження - це...

варіанти відповідей

результат сприйняття людиною повідомлень з навколишнього світу;

група блоків на Панелі скриптів у середовищі складання і виконання програм Scratch

фрагмент алгоритму, що містить команду перевірки умови і послідовності команд, які будуть виконуватися або не виконуватися залежно від результату виконання команди перевірки умови

властивість графічного зображення та таблиці в текстовому документі, яка визначає спосіб розміщення на сторінці.

команда для виконання циклу з передумовою або з лічильником

Запитання 13

Як можна розмістити образи спрайта на вкладці Образи в Scratch? (оберіть усі правильні відповіді)

варіанти відповідей

намалювати  у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch;

отримати випадковим чином; 

завантажити образ із файлу;

вибрати з Бібліотеки образів;

Запитання 14

Праворуч від виконавця, на відстані 150 кроків, знаходиться синя перешкода. Які дії будуть виконані виконавцем за даним алгоритмом:

варіанти відповідей
Запитання 15

Які дві алгоритмічні структури були використані при написанні проекту?

варіанти відповідей

лінійна

з розгалуженням

алгоритм з лічильником

циклічна

команди виконавця

Запитання 16

Параметр циклу це...

варіанти відповідей

кількість виконань команд циклу

число повторень команд тіла циклу

алгоритм з повторенням

команди, які повторюються

Запитання 17

У результаті виконання даного алгоритму спрайт переміститься на:

варіанти відповідей

10 кроків

40 кроків

60 кроків

30 кроків

Запитання 18

Окрема вказівка для виконавця - це:

варіанти відповідей

дія

алгоритм

команда

наказ

Запитання 19

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 20 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Запитання 20

Оберіть команду для організації циклу з передумовою.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест