У першому трамваї було втричі більше пасажирів, ніж у другому. Після того як до першого трамвая зайшло ще 2 пасажири, а до другого −18, в обох трамваях їх стало порівну. Скільки пасажирів було в другому трамваї спочатку?
Спростіть вираз 4 (3m−n)−3(4m+2n).
На рисунку зображено графік руху туриста. З якою швидкістю йшов турист до місця відпочинку?
Розв’яжіть рівняння 8 х - 3 (2 х - 1 ) = 2х + 5.
Задано точки A(1;1), В(1;4), С(-2;3), D(3;3), E(-1;-2), F(2;-2). На координатній площині побудуйте відрізки AB,CD, EF . Вкажіть правильні твердження
Позначте на координатній площині точки М(0; 4), К(–3; –2), А(3; 6), В(2;4). Проведіть пряму МК. Через точку А проведіть пряму а, паралельну МК. Через точку В проведіть пряму b, перпендикулярну до МК.
Знайдіть:
1) координати точки С перетину відрізка MK з віссю абсцис;
2) координати точки D перетину прямої b з віссю ординат.
На рисунку зображено графік руху спортсмена. За графіком визначте, який час тривала зупинка.
Скільки часу відпочивав турист?
Розв'язати рівняння
6(2,5-1,5х)=16,5-1,5(3+2х)
Виберіть всі точки, які будуть знаходитись в ІІ координатній чверті А(- 2;5), С(7;0), D(-1;4), B(9;2), G(-1;1), T(0;9), E(-3;6), H(4;0)
Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно.
(-10;-5); (-7;-2); (-9;-2); (-6;1); (-8;1); (-6;3); (-4;1);(-6;1); (-3;-2); (-5;-2); (-2;-5); (-10;-5).
Що отримали?
У трьох рядах 100 кущів смородини.У другому ряду кущів смородини в 3 рази більше, ніж у першому,а в третьому- на 5 кущів менше ,ніж у першому.Скільки кущів смородини в третьому ряді?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома