Контрольна робота

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 201 раз
12 запитань
Запитання 1

У першому трамваї було втричі більше пасажирів, ніж у другому. Після того як до першого трамвая зайшло ще 2 пасажири, а до другого −18, в обох трамваях їх стало порівну. Скільки пасажирів було в другому трамваї спочатку? 

варіанти відповідей

4

8

12

14

Запитання 2

Спростіть вираз 4 (3m−n)−3(4m+2n).

варіанти відповідей

4m − 3n

 −6m

−10n

4m + 3n

Запитання 3

На рисунку зображено графік руху туриста. З якою швидкістю йшов турист до місця відпочинку?

варіанти відповідей

4

6

8

16

Запитання 4

Розв’яжіть рівняння 8 х - 3 (2 х - 1 ) = 2х + 5.

варіанти відповідей

безліч коренів

корнів немає

0

2

Запитання 5

Задано точки A(1;1), В(1;4), С(-2;3), D(3;3), E(-1;-2), F(2;-2). На координатній площині побудуйте відрізки AB,CDEF . Вкажіть правильні твердження

варіанти відповідей

Відрізки СD і EF паралельні.

Відрізки АВ і СD перпендикулярні

Відрізки АВ і  EF перпендикулярні?

Відрізки АВ і EF паралельні.

Відрізки АВ і СD паралельні.

Запитання 6

Позначте на координатній площині точки М(0; 4), К(–3; –2), А(3; 6), В(2;4). Проведіть пряму МК. Через точку А проведіть пряму а, паралельну МК. Через точку В проведіть пряму b, перпендикулярну до МК.

Знайдіть:

1) координати точки С перетину відрізка MK з віссю абсцис;

2) координати точки D перетину прямої b з віссю ординат.

варіанти відповідей

С(-2;0); D(0;5)

С(-5;0); D(0;2)

 С(0;-2); D(5;0)

С(2;0); D(0;-5)

Запитання 7

На рисунку зображено графік руху спортсмена. За графіком визначте, який час тривала зупинка.

варіанти відповідей

10

15

25

30

Запитання 8

Скільки часу відпочивав турист?

варіанти відповідей

2 год

5 год

3 год

6 год

Запитання 9

Розв'язати рівняння

6(2,5-1,5х)=16,5-1,5(3+2х)

варіанти відповідей

1/2

-1/2

2

-2

Запитання 10

Виберіть всі точки, які будуть знаходитись в ІІ координатній чверті А(- 2;5), С(7;0), D(-1;4), B(9;2), G(-1;1), T(0;9), E(-3;6), H(4;0)

варіанти відповідей

A

B

C

D

E

H

G

T

Запитання 11

Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно.

(-10;-5); (-7;-2); (-9;-2); (-6;1); (-8;1); (-6;3); (-4;1);(-6;1); (-3;-2); (-5;-2); (-2;-5); (-10;-5).

Що отримали?

варіанти відповідей

сердечко

зірка

ялинка

ваза

Запитання 12

У трьох рядах 100 кущів смородини.У другому ряду кущів смородини в 3 рази більше, ніж у першому,а в третьому- на 5 кущів менше ,ніж у першому.Скільки кущів смородини в третьому ряді?

варіанти відповідей

21

16

14

63

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест