Контрольна робота №6 "П.Куліш, Марко Вовчок" 9 клас

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Українська література, 9 клас
Тест виконано: 820 разів
20 запитань
Запитання 1

Хто з названих осіб займався перекладами Біблії українською мовою?

варіанти відповідей

Т.Шевченко

П.Куліш

Г.Сковорода

В.Мономах

Запитання 2

Події доби Руїни описано у творі...

варіанти відповідей

"Наймичка"

"Чорна рада"

"Причинна"

"Тарас Бульба"

Запитання 3

Герой твору П.Куліша "Чорна рада", який так розуміє сенс козацього життя: "А в нас над усе честь і слава, військова справа, щоб і сама себе на сміх не давала і ворога під ноги топтала"

варіанти відповідей

Я.Сомко

П.Шраменко

М.Черевань

К.Тур

Запитання 4

Шрам одночасно був попом...(за романом "Чорна рада")

варіанти відповідей

І вчителем

І лікарем

І полковником

І хорунжим

Запитання 5

Чорна рада — це 

варіанти відповідей

віче новгородців

збори за участю найвищих осіб держави, знаті 

таємні збори з метою перевороту

великі збори, вибори за участі простого народу

Запитання 6

Полковник Іван Шрам з роману П. Куліша «Чорна рада» приїхав до Києва

варіанти відповідей

провідати свого побратима Михайла Череваня

підібрати для свого сина гідну наречену

зустрітися із Сомком для вирішення державної справи

передати гроші Божому Чоловікові для викупу козаків з полону

Запитання 7

Гвинтовка, родич Череваня з роману П. Куліша    «Чорна рада», відзначався

варіанти відповідей

набожністю, поміркованістю 

жорстокістю, жадібністю 

лінощами, нехлюйством 

товариськістю, жартівливістю

Запитання 8

Прийнявши пропозицію полкового лікаря одружитися, панночка найбільше зраділа, що 

варіанти відповідей

у чоловіка є свій хутірець 

матиме такого щирого, люблячого чоловіка 

бабуся пишатиметься її вибором 

нарешті житиме окремо, своєю родиною

Запитання 9

Установіть відповідність між героєм і його портретом.      

 1   ...Був високий, огрядний собі пан, кругловидий, русявий; голова в кучерях, як у золотому вінку; очі ясні, веселі, як зорі; і вже чи ступить, чи заговорить, то справді по-гетьманськи...

2      Хто б не споглянув на його високий зріст, на тонкий да хисткий стан, хто б не завважив молодецьку силу в руках і в ногах, усяк бисказав, що не зовсім іще лихо.  

3                  Чоловічок сей був у короткій старенькій свитині, у полотняних штанях, чоботи шкапові попротоптувані — і пучки видно. Хіба по шаблі можна було б догадуватися, що воно щось не просте: шабля аж горіла од золота, да й та на йому була мов чужа.

4   ...Другий по одежі і по сивій бороді, сказать би, піп, а по шаблюці під рясою, по пістолях за поясом і по довгих шрамах на виду — старий «козарлюга».

А Михайло Черевань Б Петро Шрам В Іван Шрам Г Яким Сомко Д Іван Брюховецький

варіанти відповідей

1-Г, 2-Б, 3-Д, 4-В

1-Г, 2-В, 3-Д, 4-А

1-А, 2-Б, 3-Д, 4-В

1-Г, 2-Б, 3-А, 4-В

Запитання 10

Що найбільше хвилювало стару пані, щодо навчання онуки?

варіанти відповідей

грошей платили багато, але вона не вчилася

що вона буде робити в селі

що її там мучили тими науками

Запитання 11

Кому присвячена повість "Інститутка"

варіанти відповідей

Тарасу Шевченку

Івану Франку

Івану Котляревському

Запитання 12

Що не сподобалося панночці,коли вона приїхала до чоловіка?

варіанти відповідей

хутір був у занедбаному стані

між чоловіком і кріпаками були добрі стосунки

хутір був далеко від міста

на хуторі не було річки

Запитання 13

Що ви знаєте про родину Назара та Катрі?

варіанти відповідей

кріпаки,які стали вільними

рідня Устини

це друзі чоловіка панночки

родина,в якій від жорстокості панночки померла дитина

Запитання 14

Установіть відповідність між героями та їхніми виовлюваннями.


1 Та на волі і лихо і напасть — ніщо не страшне. На волі я гори потоплю!        

2 Приніс я тобі грошенят крихту, п'ять карбованців. Поживай здорові. ... Се не панські гроші —братерські: ними не зажуришся. Я собі зароблю.

3 Було, мене й б'ють (бодай не згадувать!) — не здержу серця, заплачу; а роздумаюсь трохи — і сміюся.

4 І морено, й мучено нас — та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте... товчи та товчи, та й товчи!.. Нащо мені те знати, як по небу

зорі ходять або як люди живуть поза морями та чи в їх добре там, та чи в їх недобре там? Аби я знала, чим мені себе між людьми показати...

А Устин Б Назар В Прокіп Г бабуся Д Інститутка

варіанти відповідей

1- В 2- Б 3- А 4- Д

1- В 2- Г 3- А 4- Д

1- В 2- Б 3- А 4- Г

1- В 2- Д 3- А 4- Б

Запитання 15

Події, зображені в романі П. Куліша «Чорна рада», відбувалися

варіанти відповідей

1773 року

1673 року

1663 року

1654 року

Запитання 16

Іван Брюховецький, герой роману П. Куліша «Чорна рада», завоював довіру запорожців і черні

варіанти відповідей

своїми обіцянками, панібратством

своєю сміливістю, мужністю, розсудливістю

своєю зовнішньою привабливістю, силою

своєю дружбою із царськими придворними

Запитання 17

Полковий лікар, чоловік панночки з повісті Марка Вовчка «Інститутка», виявив себе як людина

варіанти відповідей

сильна, мужня, розсудлива

безвільна, безпринципна, байдужа

жорстока, запальна, нестримна

весела, товариська, добра

Запитання 18

Весело золочити степ, поля красні! степ заланий наче втікає в тебе перед очима далеко кудись, далеко...Любо на волі дихнути

У тексті вжито такі художні засоби:



варіанти відповідей

епітети, інверсія, риторичні окличні речення

гіпербола, рефрен, метафора

зменшувально-пестливі слова, антитеза, антитеза, синоніми

Запитання 19

Він пригорне мене та подивиться в вічі так-то любо, що чую, наче в мене крила виростають.


У тексті вжито такі художні засоби:


варіанти відповідей

порівняння, фразеологізм

гіпербола, рефрен, метафора

зменшувально-пестливі слова, антитеза, антитеза, синоніми

Запитання 20

- Ох, бабусю! І морено, й мучено нас - та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте... товчи та товчи, та й товчи!.. Нащо мені те знати, як по небу зорі ходять або як люди живуть поза морями та чи в їх добре там, та в чи їх недобре там? Аби я знала, чим мені себе між людьми показати...


У тексті вжито такі художні засоби:

варіанти відповідей

порівняння, фразеологізм, повтори

гіпербола, рефрен, метафора

зменшувально-пестливі слова, антитеза, повтори

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест