Пантелеймон Куліш був відомим письменником, але не
Хто з названих осіб займався перекладами Біблії українською мовою?
Події доби Руїни описано у творі...
Основним художнім прийомом, який використовує Марко Вовчок у повісті «Інститутка», є
За те, що Прокіп заступився за свою дружину (повість Марка Вовчка «Інститутка»), його
Установіть відповідність між героями та їхніми виовлюваннями.
1 Та на волі і лихо і напасть — ніщо не страшне. На волі я гори потоплю!
2 Приніс я тобі грошенят крихту, п'ять карбованців. Поживай здорові. ... Се не панські гроші —братерські: ними не зажуришся. Я собі зароблю.__
3 Було, мене й б'ють (бодай не згадувать!) — не здержу серця, заплачу; а роздумаюсь трохи — і сміюся.
4 І морено, й мучено нас — та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте... товчи та товчи, та й товчи!.. Нащо мені те знати, як по небу
зорі ходять або як люди живуть поза морями та чи в їх добре там, та чи в їх недобре там? Аби я знала, чим мені себе між людьми показати...
А Устин Б Назар В Прокіп Г бабуся Д Інститутка
Події, зображені в романі П. Куліша «Чорна рада», відбувалися
Полковий лікар, чоловік панночки з повісті Марка Вовчка «Інститутка», виявив себе як людина
Марко Вовчок протиставляє аристократизм за духом аристократизму за походженням через образи
Весело золочити степ, поля красні! степ заланий наче втікає в тебе перед очима далеко кудись, далеко...Любо на волі дихнути
У тексті вжито такі художні засоби:
Він пригорне мене та подивиться в вічі так-то любо, що чую, наче в мене крила виростають.
У тексті вжито такі художні засоби:
- Ох, бабусю! І морено, й мучено нас - та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте... товчи та товчи, та й товчи!.. Нащо мені те знати, як по небу зорі ходять або як люди живуть поза морями та чи в їх добре там, та в чи їх недобре там? Аби я знала, чим мені себе між людьми показати...
У тексті вжито такі художні засоби:
Як ставився чоловік ( Морко Вовчок "Інститутка") до жорстокості та постійних вибриків дружини?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома