Сімейне навчання 8 клас «З української прози. Український гумор» (Н. Бічуя, В. Дрозд, Ю. Винничук, В.Чемерис)

15 запитань
Запитання 1

Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався

варіанти відповідей

своєю силою, красою, незвичайністю                           

своїми предками — цирковими кіньми                              

тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким   

 тим, що він був чемпіоном із бігу                                       

Запитання 2

Яку з перерахованих ідей не сповідує дракон - головний герой твору Юрія Винничука "Місце для дракона":

варіанти відповідей

«… Це мій обов’язок… слідкувати, щоб усе було, як заведено. Я, знаєте, великий прихильник традицій».

«Та мені й на думці ніколи не було зло чинити. Що мені хтось поганого зробив?» 

«Але я не вмію бути страшним, не вмію чинити зло».  

Але я вже знаю, що зроблю. Я вийду на герць. Заради князя, заради його доньки і заради Люботина. Мого Люботина. Бо ж це і моя земля!»

Запитання 3

Укажіть героя твору, який не міг спокійно дивитися, як пропадають сливові чи вишневі кісточки, і через це дістав прізвисько Кісточка:

варіанти відповідей

 Кіндрат Печериця (В. Чемерис "Вітька +Галя")

 князь (Ю Винничук "Місце для дракона")

босоногий хлопець-підпасок (В. Дрозд "Білий кінь Шептало")

 дід Свирид (В. Чемерис "Вітька +Галя")

Запитання 4

У творі В. Дрозда "Білий кінь Шептало" не порушено проблеми:

варіанти відповідей

самотності в суспільстві

свободи і неволі

дружби й вірності

особистості і натовпу

Запитання 5

Білий кінь Шептало не любив

варіанти відповідей

перевозити гній

їздити до міста

катати малих дітей у святкові дні

орати поле

крутити привід

Запитання 6

Змалку білий кінь Шептало полюбляв

варіанти відповідей

перебувати на самоті

бути у табуні

істи соковиту траву

виступати в цирку

Запитання 7

Повернувшись додому після вільної прогулянки, Шептало став

варіанти відповідей

білим і чистим

таким же сірим, як був досі

норовливим

незалежним і щасливим

Запитання 8

Пустельник вважає, що коли володар хоче зміцнити владу, у першу чергу гинуть ("Місце для дракона"):

варіанти відповідей

мрійники

сміливці

боягузи

поети

Запитання 9

Кульмінацією в оповіданні про Шептала є

варіанти відповідей

нічна насолода біля річки на волі

спогад про дитинство, матір і цирк

 повернення після вільної ночі в стійло

утеча від Степана й табуна

Запитання 10

Перебуваючи в печері дракона, князівна називала його

варіанти відповідей

 Квіткою

 Метеликом

 Змієм

 Страшком

Запитання 11

Вкажіть, у якому уривку з тексту Ю. Винничука не використано жодного художнього засобу

варіанти відповідей

"Осінь...така пора, що смуток виїдає душу"

"Трава пожухла..., осіння прохолода прийшла й на драконову галявину"

 "Хіба насміляться вони піти проти закону?"

"Дракон ще був зовсім молодим"

Запитання 12

Яка розв'язка у творі В. Чемериса "Вітька + Галя":

варіанти відповідей

на сватанні дали гарбузове насіння

справжня дуель

 прозвучала серенада під вікном дівчини

 закохані відвідали кінозал

Запитання 13

За наведеними нижче ознаками впізнайте художній твір:

- джура;

- баба Дрімота;

- епіграф;

- 7 розділів

- "Ось око моє розкрите на всі сторони світу..."

варіанти відповідей

В.Дрозд "Білий кінь Шептало"

Ю. Винничук "Місце для дракона"

Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути"

В. Чемерис "Вітька + Галя..." 

Запитання 14

Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є:

варіанти відповідей

 поєдинок на шпагах Юлька та Славка

 суд над Славком

привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції

спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

Запитання 15

Події твору «Шпага Славка Беркути» відбуваються в такій послідовності

варіанти відповідей

знахідка пораненого птаха – Славко невинен – вистава – значення програшу – суд

знахідка пораненого птаха – вистава – суд –Славко не винен – значення програшу

вистава – знахідка пораненого птаха – значення програшу – суд – Славко не винен

знахідка пораненого птаха – вистава – значення програшу – суд – Славко не винен

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест