Виконати ділення:- 2⅕ : ( -4 ⅖)
Спростити вираз :
- 4,5m•( - 2n)
Обчислити:
( - 2)³
Звести подібні доданки:
-4x + 2y + 7x - 6y;
Обчислити зручним способом:
- 5•43•(- 0,2) ;
Знайти значення виразу :
- 2y - (6y - 4x), якщо x - 2y = - 3
Обчислити значення виразу:
( 3,64 : ( - 1,4 ) - 0,4 ) : 0 15 + 13,8 ;
Розв'язати рівняння:
0,3• ( x - 2) = 0,4•(5 - x ) - 4,7;
Задача.
У першій упаковці було втричі більше зошитів, ніж у другій. Після того як з першої упаковки переклали в другу 3 зошити, то в другій упаковці зошитів стало вдвічі менше, ніж у першій. По скільки зошитів було в кожній упаковці спочатку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома