Розв'язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, і застосування їх при розв'язуванні задач"

8 запитань
Запитання 1

Розкласти на лінійні множники квадратний тричлен:

х2 + 10х - 24.

варіанти відповідей

(х - 12)(х + 2).

(х - 2)(х + 12).

(х - 12)(х - 2).

(х + 2)(х + 12).

Запитання 2

Розкласти на лінійні множники квадратний тричлен:

2 - 11х + 6.

варіанти відповідей

 3(х − 3)(х − ⅔).

 3(х − ⅔)(х + 3 ).

 3(х − 3)(х + ⅔).

 3(х + ⅔)(х + 3).

(х − 3)(3х − 2).

Запитання 3

Розв'язати рівняння: (х2 − 8)2 − 5(х2 − 8) − 14 = 0.

варіанти відповідей

±√6; ±√15.

6; 15.

√6; √15.

-√15; -√6.

Запитання 4

Добуток двох натуральних чисел, одне з яких на 3 більше, ніж друге, дорівнює 108. Знайти ці числа

варіанти відповідей

4 і 27.

9 і 12.

-12 і -9.

-12 і 9.

Запитання 5

Знайдіть корені квадратного тричлена: х2 - 15х + 56.

варіанти відповідей

-8 і -7.

7 і 8.

-8 і 7.

-7 і 8.

Запитання 6

Теплохід пройшов 8 км озером, а потім 49 км річкою, яка впадає в це озеро за 2 год. Знайти власну швидкість теплохода, якщо швидкість течії річки становить 4 км/год.

варіанти відповідей

0,5 км/год.

32 км/год.

30 км/год.

34 км/год.

Запитання 7

Перший мотоцикліст проїжджає 90 км на 0,3 год швидше за другого, оскільки його швидкість на 10 км/год більша за швидкість другого мотоцикліста. Нехай швидкість другого мотоцикліста становить х км/год. Яке з рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові задачі.

варіанти відповідей
Запитання 8

Розв'язати рівняння:

варіанти відповідей

-7; 8.

8.

-8.

7; -8.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест