Контрольна робота 9 клас 2023-2024 н.р.

Додано: 7 грудня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

До чинників ризику репродуктивного здоров’я не належать:


варіанти відповідей

сприятливий для здоров’я спосіб життя; 

уживання шкідливих речовин (тютюн, алкоголь, наркотики); 

негативні чинники екологічного середовища;

негативні спадкові чинники. 

Запитання 2

Самовиховання – це:


варіанти відповідей

свідома діяльність людини, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення в собі позитивних особистісних якостей; 


засіб керування іншими людьми;


засіб оволодіння досвідом інших людей; 

засіб оволодіння власним досвідом.


Запитання 3

Здоровий спосіб життя — це: 

варіанти відповідей

форми й способи повсякденної життєдіяльності, які вдосконалюють тільки

   фізичне здоров’я людини; 

форми й способи повсякденної життєдіяльності, які зміцнюють і

   вдосконалюють усі складові здоров’я людини; 

форми й способи повсякденної життєдіяльності, які подобаються людині й

   не впливають на її здоров’я; 

форми й способи повсякденної життєдіяльності, які допомагають

  управляти іншими людьми. 

Запитання 4

Пам’ять, що полягає в збереженні й відтворенні всіх видів образів (зорових, слухових, рухових, дотикових, нюхових, смакових), називають:

варіанти відповідей

руховою пам’яттю;

емоційною пам’яттю; 


образною пам’яттю;      

словесно-логічною пам’яттю.


Запитання 5

Екологічна безпека означає:


варіанти відповідей

забезпеченість доходом, достатнім для задоволення екологічних потреб;

доступність екологічних явищ; 

захист від екологічних катастроф та екологічного забруднення;

можливість жити в тому суспільстві, яке визнає основні екологічні права людини.

Запитання 6

Духовне самопочуття – це:


варіанти відповідей

здатність людини пізнавати й використовувати нову інформацію, задля того щоб підвищити якість життя й здатність діяти оптимально в нових обставинах; 


здатність людини діяти ефективно, згідно із вимогами свого життя, це гарна фізична підготовка й наявність корисних рухових якостей;


здатність успішно взаємодіяти й встановлювати важливі стосунки з іншими людьми;


здатність визначати свою систему цінностей і діяти згідно із нею.

Запитання 7

Вкажіть чинники ризику репродуктивного здоров’я підлітків:

варіанти відповідей

хронічний стрес, низька фізична активність, безладні статеві зв’язки, нераціональне харчування, відсутність режиму праці та відпочинку;

уживання шкідливих речовин (тютюн, алкоголь, наркотики);

забруднення навколишнього середовища, високий рівень радіації;

низький рівень життя.

Запитання 8

Вкажіть життєві навички, які сприяють формуванню гармонійно розвиненої особистості:


варіанти відповідей

навички ефективного спілкування; 

навички розв'язування конфліктів; 

навички асертивної (упевненої) поведінки;

навички самоконтролю та співробітництва;

визначення життєвих цілей та програм, мотивація на успіх;

всі вищеперераховані варіанти правильні.

Запитання 9

Що є особистим захистом від ВІЛ:


варіанти відповідей

наявність моральності й утримання від ранніх статевих зв’язків;

відмова від наркотиків; 

використання презерватива;

знання про шляхи передачі вірусу.

Запитання 10

Розрізняють такі види спілкування:


варіанти відповідей

наукове та побутове;

вербальне та невербальне ; 

примітивне та духовне;

ефективне та неефективне. 

Запитання 11

Сталий розвиток — це загальна концепція, що враховує інтереси

варіанти відповідей

тільки майбутніх поколінь

тільки сучасного людства

і сучасного людства, і майбутніх поколінь

тільки окремих держав

Запитання 12

Правильні твердження щодо інформаційного суспільства.

І Найголовнішим ресурсом розвитку інформаційного суспільства є люди, їхні інтелектуальні, творчі здібності.

II. Інформатизація суспільства не має жодних негативних виявів.

III. В інформаційному суспільстві створюється глобальний інформаційну простір, що забезпечує ефективну інформаційну взаємодію людей.

варіанти відповідей

лише І, ІІ           

лише І, ІІІ            

лише ІІ, ІІІ

усі правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест