Який вид зв'язку наявний у даному тексті : "…Горобина і ялина стояли поруч. Зовсім близенько одна до одної. І тому вони часто перешіптувались між собою. На ялинці росли хвоїнки і шишки, а на горобині — листя і грона жовтогарячих плодів. Ялинка дивилась на свою подругу. Горобині було незручно, і вона почервоніла. Кожен плід її спалахнув жаром. Ялинка замилувалась нею. Яка-то гарна горобина!"?
Прочитайте текст і визначіть, які засоби міжфразового зв'язку тут наявні:З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ - гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке й солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, аби ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.
Тема тексту - це...
Він їхав на велосипеді,а потім наш друг зник у лісі,у якому Сашко не міг заблукати. Правильно побудована схема до речення..
Правильно названо засоби міжфразового зв'язку в тексті в кожному рядку, ОКРІМ
Укажіть речення, у якому частини поєднані безсполучниковим та підрядним зв'язками.
Укажіть складне речення з різними видами зв'язку
Визначити вид міжфразового зв’язку в тексті:
"Шевченко – наш поет і перший історик. Шевченко перше всіх запитав наші німі могили, що вони таке, і одному тільки йому дали вони ясну відповідь, ясну, як Боже слово. Шевченко перше всіх додумався, чим наша старосвітчина славна і за що проклянуть її грядущі роди" (П. Куліш).
Визначити вид міжфразового зв’язку в тексті:
"Саме інженери примусили вчених подумати, як втрутитися в найглибші тайники кристалів, перетворити графіт на алмаз. Інколи вони вкраплені в метеоритах, що прилітають з космосу на землю. Очевидно, створюють їх височенні температури, надвисокі тиснення удару при падінні на землю" (В. Собко).
Визначити вид міжфразового зв’язку в тексті:
"Вельбот відійшов од берега. З вельбота мисливці стежили за двома товаришами. Сміливо залишали ті під собою великі скелі. Та ось вони вже в тому місці, де треба закладати динамітні набої. Ножами вишкрябують ґрунт з-під скель. Роблять глибокі діри. Закладають туди набої" (М. Трублаїні).
Який зв'язок є у даному реченні: "6 листопада 1983 року в штаті Індіана зникає дванадцятирічний Вілл Баєрс мати зниклого хлопчика Джойс не вгамовується намагаючись знайти сина вона звертається по допомогу до начальника поліції Гоппера який починає розслідування зникнення" ?(Розділові знаки пропущено)
Укажіть складне речення з різними видами зв’язку.(Розділові знаки пропущено)
Слова, найбільш значимі у змісті тексту ( абзацу), називаються
Основна думка тексту - це...
З яких частин складається текст?
Оберіть із запропонованих назв тільки назви типів мовлення
Виберіть УСІ основні ознаки тексту
Визначте тему та головну думку тексту
Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, додаючи йому в їжу... помідори. Сьогодні відомо, що вони багаті на вітаміни, каротин, мінеральні речовини.
До тексту якого типу мовлення підходить заголовок "Хата мов писанка"?
До тексту якого типу мовлення належить загловок "Вклоняймось святій українській берегині - українській хаті"
Основне повідомлення в реченні міститься..
Що таке абзац?
Що таке мікротема?
Чим визначається перехід від однієї мікротеми до наступної?
До тексту якого типу мовлення підходить заголовок "Як будували хати в наших краях"?
Визначити тип мовлення поданого тексту.
"Багато бачив я гарних людей, але такого, як батько, не бачив. Голова в нього була темноволоса, велика й великі розумні сірі очі, тільки в очах чомусь завжди було повно смутку: тяжкі кайдани неписьменності й несвободи. Весь у полоні сумного, і весь в той же час з якоюсь внутрішньою високою культурою думок і почуттів. Скільки він землі виорав, скільки хліба накосив! Як вправно робив, який був дужий і чистий. Тіло бліде, без єдиної точечки, волосся блискуче, хвилясте, руки широкі, щедрі. Такт любив і шанобливість" (О.Довженко).
Як розташувати речення в правильній послідовності, щоб вони склали текст?
"(1) Хазяїном того городу, за часів ще молодості Сагайдачного, був князь Василь Острозький, пишний український пан. (2) Давній, хоч і невеликий був. (3) Є на Волині город Острог. (4) А потім і багато інших книжок в оборону віри «благочестивої грецької». (5) Тоді ж завів він в Острозі й школу, підходжу до академії, з греко-латинською наукою. (6) Один з них — Петро Сагайдачний, що гетьманував тепер на Запорожжі. (7) Зі школи тії вийшло багато освічених українців, що боролися проти польського натиску. (8) Один з найбагатших і наймогутніших панів не то на Вкраїну, а й у всій польській державі. (9) Він завів у себе в Острозі першу на Вкраїні друкарню, і в ній 1580 року надруковано вперше церковнослов'янську Біблію."
Заголовок тексту повинен відображати:
Кожна мікротема тексту зазвичай розкривається
Прочитайте текст
[1] Для України Ніна Матвієнко більше ніж співачка. [2] Жоден артист не зрівнюється з нею в глибокій спорідненості з народом. [3] І річ не тільки в тім, що неповторний голос мисткині знають усі. [4] Вона зворушливо красива у своїй простоті, щира, відверта. [5] Артистка переконана в тому, що Бог дав їй талант, щоб через нього вона робила людей щасливими. [6] У найтяжчі для України часи Ніні Митрофанівна прагне дарувати людям частинку себе та своєї душі. [7] Кожна її пісня – чи то про матір, чи то про любов – додає сили, вселяє надію.
Засобом міжфразового зв’язку 2 і 3 речення є
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома