Контрольна робота "Біорізноманіття"

Додано: 5 листопада 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 22 рази
12 запитань
Запитання 1

Особливості будови організму передбачає критерій

варіанти відповідей

каріотипічний

біохімічний

екологічний

морфологічний

Запитання 2

Представниками Хвойних є

варіанти відповідей

молодильники, баранець

сфагнум, політрих

тис, туя, кипарис

магнолія, робінія

щитник, орляк

Запитання 3

Представниками Квіткових є

варіанти відповідей

молодильники, баранець

сфагнум, політрих

тис, туя, кипарис

магнолія, робінія

щитник, орляк

Запитання 4

Укажіть назви типу, класу та ряду, що характеризують систематичне положення зображеної тварини.

варіанти відповідей

ряд Хижі

ряд Куницеві

ряд Котячі

Клас Ссавці

Клас Хребетні

Клас Вищі Звірі

Тип Членистоногі

Тип Хордові

Запитання 5

Наука, що вивчає клітинний рівень життя:

варіанти відповідей

 морфологія

  гістологія

  цитологія

  екологія

Запитання 6

Укажіть прокаріотичний організм:

варіанти відповідей

амеба протей

бактерія

хламідомонада

інфузорія-туфелька

Запитання 7

Виділіть два об'єкти, які перебувають на одному рівні організації живого.

варіанти відповідей
Запитання 8

Укажіть органелу, що відсутня у клітині Прокаріот:

варіанти відповідей

рибосоми

ядро

цитоплазма

клітинна мембрана

Запитання 9

Учень та учениця обговорювали значення прокаріотів у житті людини. Учень висловив думку, що поміж прокаріотів багато хвороботворних. Учениця зауважила, що вчені навчилися використовувати бактерії для отримання антибіотиків, гормонів, ферментів. Хто з учнів має рацію?

варіанти відповідей

лише учень

лише учениця

обоє мають рацію

обоє помиляються

Запитання 10

Батьком біологічної систематики називають

варіанти відповідей

К. Ліннея

Ж.Б. Ламарка

Арістотеля

Е. Геккеля

Запитання 11

Віруси спричиняють захворювання:

варіанти відповідей

черевний тиф

кір

 СНІД;

COVID

туберкульоз

Запитання 12

Неклітинні форми життя--віруси--є представниками наступного рівня організації:

варіанти відповідей

біосферного

екосистемного

клітинного

молекулярного

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест