Що таке науково-технічна революція?
Яке поняття відповідає визначенню?
Узагальнююча назва стилів, напрямів у культурі, що призначені для широких мас населення. Індустріально-комерційна форма виробництва і розповсюдження духовних благ за допомогою засобів масової комунікації.
У роки науково-технічної революції в СРСР її досягнення впроваджувалися переважно у
Установіть відповідність між поняттями (термінами) та їх визначеннями.
1. Аграрний переворот
2.Технічний переворот
3. Індустріальне виробництво
4. Науково-технічна революція.
А. позитивні зміни в розвитку техніки, зростання її продуктивності
Б. частина суспільства, яка має доходи для влаштування повноцінного життя (повноцінна сім’я, робота, житло, транспорт тощо) і є основою суспільної стабілізації
В. перехід від натурального до товарного виробництва в сільському господарстві, ліквідація дрібних селянських господарств, зосередження землі в руках великих землевласників та орендарів, запровадження найманої праці.
Г. докорінна, якісна зміна виробництва і продуктивних сил, що базується на значному прискоренні темпів прогресу в науці й техниці, підвищення кваліфікації інженерів і робітників, покращення умов праці тощо.
Д. етап розвитку, для якого характерне широке впровадження у виробництво машинної техніки та її постійне вдосконалення, що тягне за собою зміни в соціальному складі суспільства, духовному розвитку й становленні нових інститутів влади.
Яка держава першою організувала пілотований політ на Місяць?
У квітні 1961 р. перший орбітальний політ навколо Землі здійснив:
Установіть хронологічну послідовність:
А створення першого мікропроцесорного комп'ютера
Б запуск у СРСР першого штучного супутника Землі;
В висадка американських астронавтів на Місяці;
Г створення у Пенсильванському університеті першого комп'ютера - ЕОМ ENIAC
Під впливом НТР
Комплекс змін в сільському господарстві країн, що розвиваються, мали місце в 1940-х — 1970-х роках і привели до значного збільшення світової сільськогосподарської продукції, це
Хто був президентом США в 1981-1989 рр.?
Суспільні відносини, зорієнтовані на масове споживання матеріальних благ і формування відповідної системи цінностей, це
Зростання значення міст у розвитку суспільства, яке супроводжується ростом і розвитком міських поселень, це
Освітній процес в СРСР поєднувався з
Виберіть ознаки системної кризи СРСР в 1960-1980-х рр.
Тенденції, які супроводжують розвиток сучасної освіти - це (виберіть три правильні відповіді)
Встановіть відповідність між митцем і галуззю культури.
1. Елвіс Преслі.
2. Федеріко Фелліні.
3. Сальвадор Далі.
4. Бертольд Брехт.
А) Кіно.
Б) Живопис.
В) Архітектура.
Г) Музика.
Д) Театр.
Знаменита четвірка музикантів, яка з’явилася у 60-х рр. ХХ ст., називалася:
Для задоволення духовного попиту середнього споживача у ХХ ст. виникає:
Напрям і метод у мистецтві повоєнного періоду, що вимагав «правдивого» художнього відображення дійсності, яке мало відповідати ідеології й політиці правлячої партії в СРСР
Суспільство, у якому зростає значення виробництва, розподілу та використання інформації.
На що зорієнтована система виробництва в умовах постіндустріального суспільства?
Завдяки чому людство зможе подолати численні екологічні проблеми,які стали одним із наслідків індустріалізаціі?
Визначте негативні риси глобалізації :
Вкажіть три ознаки науково-технічної революції:
Напрям у мистецтві, образність якого ґрунтується на кольорі, лінії, формі та текстурі, а не на мотивах, запозичених із навколишньої реальності?
П. Домінго, М. Кабальє Л. Паваротті, М. Плісецька є діячами:
Країна, де у ХХІ ст. сталася техногенна аварія, подібна до аварії на Чорнобильській АЕС, - це:
У якій країні зведено зображену на ілюстрації будівлю?
Укажіть автора картини, репродукцію якої наведено.
У СРСР домінуючим і єдиним мистецьким стилем і методом був:
Світове лідерство в кінематографі, принаймні за кількістю знятих фільмів і їх різноплановістю, належить ...
Створене комп’ютерними засобами тривимірне середовище, з яким може взаємодіяти людина; візуальні та звукові ефекти, що занурюють глядача в уявний світ «за екраном».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома