Точка М належить відрізку СД. СД=46 см; МД=28 см. Знайди довжину відрізка СМ.
Яка з точок на малюнку відповідає числу 5?
Установи відповідність між виразом (1-3) та його значенням (А-Г).
1 96 - 4³ ∎ ∎ А 30
2 5² + 6 ∎ ∎ Б 31
3 (10-4)² - 6 ∎ ∎ В 32
∎ Г 33
У числах стерли кілька цифр і замість них поставили зірочки. Порівняй ці числа, постав знаки < , >
1) 49*** 48***; 2) *996 3*2*1; 3) 96*** *549
На малюнку ∠DOM =110°; ∠CON=120°. Встанови відповідність між кутами (1-3) та їх градусними мірами (А-Г).
1 ∠COM ∎ ∎ A 50°
2 ∠NOD ∎ ∎ Б 60°
3 ∠MON ∎ ∎ B 70°
∎ Г 80°
Напишіть розв'язок у зошит.
Одна із сторін трикутника дорівнює 20 см, друга - у три рази довша за першу, а третя - на 8 см коротша від другої. Знайди периметри трикутника.
Напишіть розв'язок у зошит.
Одна із сторін прямокутника дорівнює 15 см, а інша - на 6 см коротша. Знайди периметр і площу прямокутника.
Напишіть розв'язок у зошит.
Прямокутник і квадрат мають рівні площі. Довжина прямокутника дорівнює 16 см, а ширина - на 12 см менша. Знайти периметр квадрата.
Напишіть розв'язок у зошит.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома