Як називається фігура, що складається з усіх точок площини, рівновіддалених від даної точки?
Як називається відрізок, що сполучає будь-яку точку кола з його центром?
Як називається відрізок, що сполучає дві довільні точки кола?
Як називається хорда, що проходить через центр кола?
Дотична до кола зображена на малюнку
У скільки разів радіус кола менший за його діаметр?
Чому дорівнюється відстань від центра кола до дотичної?
Скільки радіусів зображено на рисунку?
Радіус кола дорівнює 5 см. Знайдіть діаметр кола.
Точка О – центр кола (Рис.1). Які з відрізків на рисунку є хордами кола?
На рисунку точка О — центр кола. Знайдіть ∠ABO, якщо ∠COD =140°.
Знайдіть радіус кола, якщо його діаметр дорівнює 20 см.
Центр кола, вписаного в трикутник, лежить у точці перетину:
Центр кола, описаного навколо прямокутного трикутника, лежить на середині:
Кола радіусів 3 см і 7 см дотикаються зовні.
Знайдіть відстань між ценрами кіл.
З точки А до кола з центром О проведено дотичну АВ (В - точка дотику).
Тоді ∠АВО:
Знайдіть периметр трикутника EDF, якщо EA=13 см, DB=15 см, FC=14 см.
Знайти ∠NMK, якщо ∠MON=76°.
На малюнку О − центр кола. А,В,С − точки кола. Знайдіть ∠АВС, якщо ∠АОС=30°.
Знайдіть ширину кільця, утвореного концентричними колами радіусів 3 см і 5 см.
Дано два кола , радіуси яких 8 см і 5 см. Знайдіть відстань між центрами цих кіл у випадку внутрішнього дотику
Укажіть рисунок, на якому зображено коло, вписане у трикутник АВС
На малюнку КР - дотична до кола, точка О - центр кола. Знайдіть ∠КМN , якщо ∠ОМN = 50 градусів.
Із точки А до кола проведено дві дотичні, кут між якими становить 60 0. Знайдіть відстань від точки А до центра кола, якщо діаметр кола 18 см.
Центр описаного кола навколо трикутника - точка перетину
Коло, вписане у рівнобедрений трикутник, ділить його бічну сторону на відрізки 3 см і 1,5 см, починаючи від вершини, протилежної основі. Знайдіть периметр трикутника.
З точки М до кола з центром О проведено дотичну, N - точка дотику, MN=9 см, OM=18 см. Знайдіть кут MON.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома