На координатній прямій, праворуч від початку відліку знаходяться . . .
Порівняйте числа:
1) –5,8 і 2,4; 2) –3,4 і –3,8.
Серед поданих чисел оберіть найбільше: -7; - 10; - 7,5; 0,65; 0,09
Серед поданих чисел оберіть найменше: -7; - 10; - 7,5; 0,65; 0,09
Знайдіть значення х, якщо: –х = –16
Розв’яжіть рівняння: |x| = 2,8.
Розв’яжіть рівняння: |x| = –1,5
Знайдіть найбільше ціле значення х, при якому є правильною нерівність
х ≤ –11.
Виберіть із чисел 2; –3; 0; 1/7; –5,6; 9,1; 4/13; 28; –1/3; –23 цілі числа.
Розгляньте фрагмент координатної прямої. Визначте координати точок А, D, F, та P.
Розв'яжи рівняння 2|х|+5=5
Вкажіть усі цілі значення х, які задовольняють нерівність 2,4 < ∣х∣ < 5,1
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома