Контрольна робота Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта. І варіант

9 запитань
Запитання 1

Яке з даних рівнянь не є квадратним:

варіанти відповідей

х2 – х = 0;    

х2 + 5х + 7 = 0;     

х2 = 0.  

х3 + х2– х + 1 = 0;

Запитання 2

Розв’яжіть рівняння:          16х – х2 = 0.

           

варіанти відповідей

–4; 0; 4;   

0; 4;   

0; 16;      

4; – 4..

Запитання 3

Розв’яжіть рівняння: 2х2 - 18=0

.

варіанти відповідей

-3; 3

-9; 9

√17

0;17

Запитання 4

Яке з наведених рівнянь не має коренів? Завдання потребує розв'язання

      

варіанти відповідей

х2– 5х – 3 = 0;  

х2– 5х + 3 = 0;     

х2 – 3х + 5 = 0;          

х2 + 3х – 5 = 0. 

Запитання 5

. Скільки коренів має рівняння 8х2 + 15х + 7 = 0?

Завдання потребує розв'язання

      

варіанти відповідей

один корінь;

два корені;  

безліч коренів;

жодного кореня.

Запитання 6

.  Знайдіть корені рівняння х2 – 5х – 36 = 0.

Завдання потребує розв'язання

           

варіанти відповідей

– 4; – 9;   

4; – 9;        

4;  9;

– 4;  9. 

Запитання 7

При яких значеннях змінної набувають рівних значень вирази (х + 7)(х – 8) та

(4х +1)(х –2) – 21х?

Завдання потребує розв'язання

          

варіанти відповідей

3 ; 6;   

–3; – 6;  

– 3; 6;  

– 6; 3.

Запитання 8

Розв’яжіть рівняння: х∣х∣ – 7х – 8 = 0.

Завдання потребує розв'язання

варіанти відповідей

1

-1

8

-8

(-7-√17)/2;

(-7+√17)/2

(7+√17)/2

(7-√17)/2

Запитання 9

Не розв'язуючи рівняння 3х2 -7х-+11=0, знайти значення виразів:

а) х1х2 -2х1-2х2

б) х1222

 Завдання потребує розв'язання.

.

варіанти відповідей

1

-1

17/9

-17/9

3

-3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест