Шістдесятники - це...
Укажіть рядок із прізвищами поетів-шістдесятників
Політичний інакодумець, людина, чиї погляди суттєво відрізняються від офіційної політики
У 1965 р. Василя Стуса було відраховано з аспірантури з причини:
"Господи гніву пречистого...", – звертається ліричний герой поезії...
Поезія “Страшні слова, коли вони мовчать” належить до такого виду лірики:
Для індивідуального стилю Ліни Костенко справедливими є усі твердження окрім:
Уславлення цілеспрямованості ліричного героя, який у своїх духовно-етичних домаганнях правди зазнає хитання і перешкод , але не зневіряється і вибирає духовну висоту - це ідея поезії...
Головна тема роману "Маруся Чурай" - зображення
Найбільший і центральний за змістом розділ роману, у якому найширше розкрито образ Марусі Чурай, має назву
Представники козацької республіки в романі Л.Костенко «Маруся Чурай»:
Хто з героїв роману "підняв козацтво за свободу, універсалом обіслав полки"?
Установіть героя твору Л. Костенко «Маруся Чурай»:
Ми з нею рідні. Ми з одного кореня.
Мабуть, один лелека нас приніс.
Батьки у нас безстрашні й невпокорені
і матері посивілі від сліз…
До проблем роману Л.Костенко "Маруся Чурай" не належить:
Стосунки Марусі й Грицька («Маруся Чурай») подібні до взаємин
іша)
Яка пісня лягла в основу твору "Маруся Чурай ":
У назві збірки В.Стуса «Веселий цвинтар» використано
Стоїчна лірика Василя Стуса - це
Словами «Але ж Маруся так його чекала,
Такі літа одна перебула!
Нікому ні руки не шлюбувала,
Ані на кого й оком не вела» підкреслено таку рису її характеру:
З-поміж українських письменників. доля В. Стуса найбільш схожа на долю
.
Означеня екзистенційний пов'язане з поняттями
Вірші В. Стуса"Господи, гніву пречистого...", "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..."належать до
Мотив єднання людини зі світом рукотворної краси й природою є в поезії Ліни Костенко
Чия це характеристика
...він міряв не тією міркою.
В житті шукав дорогу не пряму.
Він народився під такою зіркою,
Що щось в душі двоїлося йому...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома