1 . У словах поезії Лесі Українки «Хвиля»: «Хвиля йде,/ вал гуде - / білий, смілий,дрібний/ нападе/ на сухеє баговиння,/ на розсипане каміння,/стрепенеться,/ скине з себе все, що ясне,/ й гасне…» використано:
2. Хто і кому в «Лісовій пісні» каже: «Ну, як таки, щоб воля – та пропала? Се так колись і вітер пропаде!»?
3. Вкажіть, яку стилістичну фігуру використала Л. Українка в словах:«Так! Я буду крізь сльози сміятись,/ Серед лиха співати пісні,/ Без надії таки сподіватись, / Буду жити! Геть думи сумні!»?
4. ЛесяУкраїнка у своїй творчості поєднала, зблизила два модерністські стилі:
5. Встановіть відповідність між уривком і назвою твору О.Олеся: "Одна летить, друга спиня…І йде між ними боротьба,І дужчий хто – не знаю я".
6. Кому належать слова: "Моя девіза— йти за віком І бути цілим чоловіком!"
7. Встановіть відповідність між уривком і назвою твору М. Вороного: "Життя брудне. Життя нікчемне . Забути і пізнать надземне, Все неосяжне – охопити, Незрозуміле – зрозуміти!"
8. У рядках поезії М.Вороного //Акордами проміннострунними День хвилював і тихо гас. Над килимами вогнелунними Венера кинула алмаз.// використано:
9. Вкажіть, хто з письменників був «ідеологом» модернізації української літератури, першим представником символізму:
10. У словах з поезії «Contra spem spero»: «Я на гору круту, крем'яную/Буду камінь важкий підіймать» постає міфологічний образ:
11. На антитезах та оксиморонах побудовано твір:
12. Провідний мотив твору О.Олеся «По дорозі в Казку»:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома