Укажіть, коли відбувалися події у творі М. Коцюбинського «Дорогою ціною»
Повість М. Коцюбинського "Дорогою ціною" починається з
У повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» поневолене українське суспільство порівнюється з
Героїня повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» Соломія була
Сюжет повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» має
Вільнолюбному характерові Остапа допомогли розвинутися
Про кого йдеться: "Був то молодий, безвусий парубок, міцно збудований, у високій сивій кучмі, короткій чугаїнці і з довгим ціпком…"
Чого позбулася Соломія, щоб піти з Остапом?
Укажіть жанр твору "Ніч перед боєм"
У цитаті «…про вас пишуть у всіх газетах як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид, пробачте, і маленькі…» схарактеризовано:
Наведені рядки «Життя – бо ваше вже, а не моє. А тільки я так скажу вам на прощання. Не з тієї пляшки наливаєте. П’єте ви, як бачу, жаль і скорботи. Марно п’єте. Це, хлопці, не ваші напої. Це напої бабські. А воїну треба напитися зараз кріпкої ненависті до ворога та презирства до смерті. Ото ваше вино. А жаль — це не ваше занятіє. Жаль підточує людину, мов та шашіль. Перемагають горді, а не жалісливі!» - це
Дід Платон лаяв бійців за те, що вони
Про що говорить дід Платон: «Вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга, як Десна ось, третя, як калюжка – по кісточки…»
Хто розповів історію загибелі дідів?
На якій річці відбуваються події, описані в оповіданні "Ніч перед боєм"?
Якого народного героя згадує дід Платон у розмові з бійцями
Особливостями композиції повісті Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути" є:
Яка проблема НЕ порушена у повісті Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»:
Кульмінацією твору "Шпага Славка Беркути" є
Як Юлько помстився Славкові?
Хто з підлітків, героїв повісті Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути" має батька-пияка:
Кому з героїв твору "Шпага Славка Беркути" належать такі слова: «Стверджую, що ваш син склав іспит на справжнього мужчину»?
Чому збунтувався 7-Б в повісті Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути"?
Хто із письменників став автором жанру кіноповісті?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома