У якому з наведених випадків виконано неправильно моження чисел ?
Обчисліть: -2,8 : (-0,7).
Обчисліть: -5,3 ⋅ (-3) .
Обчисліть: 2,43: (-0,09).
Порівняйте значення виразів -100:(-2) і 100: (-2).
Обчисліть: 0 : (−2164)
Виконайте ділення:
-14 : (-0,5) .
Розв'язати рівняння
10⋅ІхІ-5=13
Обчисліть : (-0,4)3
Яке число є часткою додатного і від′ємного числа?
Обчисліть: −100 : 0.
Яке число є добутком непарної кількості від′ємних чисел?
Значення якого з наведених виразів дорівнює 0?
Знайдіть значення виразу:
−2,5⋅(15⋅(−⅓)− 9,1 : 0,26).
Розв'язати рівняння
-9⁵⁄₆х + 2³∕₄х + 1⁵∕₁₂х = 1⁷∕₂₇
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома