Неправильно утворено форму ступеня порівняння прикметника в рядку
Наказовий спосіб дієслова вжито в значенні іншого способу в рядку
Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМ
Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента «Переглянувши фільм,..» додати
Неправильно утворено відмінкову форму числівника в реченні
Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Оглядаючи експозицію музею,..» додати
Замінити прикметник цілий займенником увесь (у потрібній формі) НЕ МОЖНА в реченні
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Щодня ми реалізуємо себе, (1) виявляючи своє ставлення (2) до навколишнього світу, і найповніше, (3) найглибше (4) цей процес відбувається в мовленні під час повсякденного спілкування.
А дієприслівник (форма дієслова)
Б прикметник
В займенник
Г прийменник
Д прислівник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1) Нині важко й уявити, що відносно недавно — (2) якихось сорок (3) років тому — чи не головним засобом духовного порозуміння в молодіжному середовищі була не рок-музика, а (4) таки поезія.
А іменник Б числівник В займенник Г прислівник Д частка
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Олена Теліга вважала, (1) що для українки має бути (2) характерним поєднання «найкращої жіночності з найвищою мужністю», і переймалася (3) тим, що в українській літературі не (4) створено ідеального образу жінки.
А прикметник Б дієслово В сполучник Г прислівник Д займенник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Дика груша (1) облита білим молоком, і в тому пахучому молоці, (2) що (3) стиха піниться, бджоли (4) неначе киплять.
А займенник Б дієприкметник В прислівник Г сполучник Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома