Обчислити
1). – 6 ⋅ 2;
2). – 4:( – 5);
3). – 3 ∙ (– 8);
4). 42 : (– 6);
Розв’язати рівняння – 14 х = 7
Який знак треба поставить замість * в запису
(– 2)2 * (– 3)3 ?
1. Чому дорівнює квадрат числа ( – 0,1)?
7. Знайти значення виразу
1). (– 1,7 + 3,64 : (– 1,4)) : (– 0,001)∙(– 0,4);
2). – 3 ¾ – (– 8 2/9 – (– 4,5) : 9/14 ) ∙ 2 ¼
Встановить відповідність між виразами та їх значеннями
1) – 6 : (– 0,2) А) – 0,3;
2) – 0,6 ∙ 0,5 Б) – 0,03;
3) 60 ∙ (– 0,5) В) 30;
4) 0,15 : 5 Г) – 30.
Д) 0,03
Добуток двох від'ємних чисел - число...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома