Контрольна робота. Орфографічна норма 10 клас

Додано: 15 березня
Предмет: Українська мова, 10 клас
13 запитань
Запитання 1

Оберіть рядок, у якому НЕМАЄ орфографічних помилок:

варіанти відповідей

Аніме зародилося на початку ХХ століття, коли японські кінорежисери почали перші експерименти з винайденою на Заході технікою анімації.

Першим японьським анімаційним фільмом вважають «Новий Альбом Нарисів» 1971 року.

Справжнім засновником традицій сучасного аніме вже після Другої Світової війни став Тедзука Осаму: він заклав підвалини того, що пізніше еволюціонувало в сучасні анімесеріали.

Наприкінці ХХ століття аніме стало всесвітньо-відомим жанром: у 1997 році повнометражний аніме-фільм «Принцеса Мононоке» зібрав 160 млн. американських доларів у Японії.

Запитання 2

Оберіть рядок, у якому порушено орфографічну норму:

варіанти відповідей

Сіквел – це художній твір (роман, кінофільм), у якому продовжено сюжет іншого відомого твору (наприклад, «Історія іграшок-2»).

Ремейк – це інтерпретація раніше виданого твору в сучасній кінематографії та музиці (наприклад, «Місто янголів»).

Кросовер – це художній твір, у якому поєднано елементи й персонажі декількох різних творів (наприклад, «Фредді проти Джейсона»).

Приквел – це передісторія подій, які сталися в уже відомому художньому творі (наприклад, «Зоряні війни. Епізод І: прихована загроза»).

Запитання 3

Позначте рядки, у яких порушено орфографічну норму.

Визначте 3 правильні відповіді:


варіанти відповідей

не визначена мета, не висловлена ще ідея;

не збалансоване харчування, ніким не затверджене рішення;

не прочитавши детектив, не переможений учора боксер;

не завершений конспект, ще не прикрашена квартира;

не висловивши вдячність, досі не збудований міст.

Запитання 4

Позначте рядки, у яких НЕ ПОРУШЕНО орфографічну норму.

Визначте 3 правильні відповіді:

варіанти відповідей

дізнаюся бозна-коли; зустріч віч-на-віч;

це сталося казна-де; ми всього-на-всього люди;

купити еко-продукти; це стається час від часу;

ти зробив хтозна-що; треба поговорити сам на сам;

виїхати на авто-магістраль; таке трапляється коли-не-коли.

Запитання 5

Установіть відповідність між словом та правилом написання:


у/середині

варіанти відповідей

написання залежить від контексту: разом, якщо це прислівник, окремо, якщо прийменник із іменником

завжди пишемо разом

завжди пишемо окремо

завжди пишемо з дефісом

написання залежить від контексту: окремо, якщо це прислівник, разом, якщо прийменник із іменником

Запитання 6

Установіть відповідність між словом та правилом написання:


жовто/гарячий

варіанти відповідей

написання залежить від контексту: разом, якщо це прислівник, окремо, якщо прийменник із іменником

завжди пишемо разом

завжди пишемо окремо

завжди пишемо з дефісом

написання залежить від контексту: окремо, якщо це прислівник, разом, якщо прийменник із іменником

Запитання 7

Установіть відповідність між словом та правилом написання:


діаметрально/протилежний

варіанти відповідей

написання залежить від контексту: разом, якщо це прислівник, окремо, якщо прийменник із іменником

завжди пишемо разом

завжди пишемо окремо

завжди пишемо з дефісом

написання залежить від контексту: окремо, якщо це прислівник, разом, якщо прийменник із іменником

Запитання 8

Установіть відповідність між словом та правилом написання:


північно/західний

варіанти відповідей

написання залежить від контексту: разом, якщо це прислівник, окремо, якщо прийменник із іменником

завжди пишемо разом

завжди пишемо окремо

завжди пишемо з дефісом

написання залежить від контексту: окремо, якщо це прислівник, разом, якщо прийменник із іменником

Запитання 9

Оберіть рядок, у якому всі слова написано правильно:

варіанти відповідей

безапеляційний, створений, счистити;

зфотографувати, безконтактний, прізвище;

приморожений, розщеплений, стоптати;

прірвистий, розрекламований, присмачний.

Запитання 10

Оберіть рядок, у якому всі пари утворено правильно:

варіанти відповідей

Мекка – меккський, Іртиш – іртиський;

Сиваш – сивашський, падишах – падишахський;

ацтеки – ацтекський, Овруч – овручцький;

Кембридж – кембриджський, Кривий Ріг – криворіжзький.

Запитання 11

Оберіть рядок, у якому на місці пропуску треба писати літеру «т»:

варіанти відповідей

тис_нути (тиск), безкорис_ливий (користь);

облас_ний (область), зап’яс_ний (зап’ястя);

аген_ський (агент), чес_ний (честь);

студен_ський (студент), у хус_ці (хустка).

Запитання 12

Позначте рядки, у яких НЕ ПОРУШЕНО орфографічну норму.

Визначте 3 правильні відповіді:

варіанти відповідей

познаньський вокзал, чарівний камінчик;

коростенський краєвид, смачний пончик;

ірпінська кав’ярня, теплий промінчик;

ніжинська лікарня, талончик для запису;

британський акцент, корисний женшень.

Запитання 13

Позначте рядки, у яких НЕ ПОРУШЕНО орфографічну норму.

Визначте 3 правильні відповіді:

варіанти відповідей

блажений чоловік, навіжена лють;

смиренний монах, пісенний конкурс;

бездоганне виконання, скажений собака;

законне право, жаданна зустріч;

нездоланний страх, шалена ідея.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест