Укажіть, у яких твердженнях сформульовано значення Другого Універсалу Української Центральної Ради?
» 1. Уперше в історії України 20 ст. виникло державне утворення під назвою УНР.
» 2. За українською мовою закріплено статус державної, ухвалено державну символіку.
» 3. Задекларовано компроміс у стосунках між УЦР і Тимчасовим урядом на перехідний період.
» 4. Уряд Росії визнав легітимність влади УЦР та автономний статус України.
» 5. Чітко окреслено територію Української держави, консолідовано український народ.
Хто з перелічених діячів увійшов до складу генерального секретаріату, створеного 28(15) червня 1917 р.?
1 Сергій Єфремов 2 Симон Петлюра 3 Павло Христюк 4 Михайло Грушевський 5 Микола Міхновський 6 Володимир Винниченко 7 Євген Чикало
У Четвертому Універсалі Центральної Ради йшлося про...
1 потребу скликання Всенародних Українських Установчих зборів; основні вимоги УЦР до Тимчасового уряду
2 повноваження УЦР очолювати організацію державного ладу автономної України
3 перетворення ГС на РНМ, яка вповноважена продовжувати переговори з Центральними державами
4 розпуск постійної армії та створення народної міліції; відсіч більшовикам
5 проголошення самостійності та незалежності УНР як вільної суверенної держави українського народу
6 зобов’язання УЦР подати Тимчасовому уряду на затвердження склад ГС як найвищого крайового органу управління
Кого зображено на фото ?
Що означає термін "ножниці цін"?
Хто з діячів культури працював у галузі українського музичного мистецтва?
1 Михайло Волобуєв;
2 Борис Лятошинський;
3 Василь Кричевський;
4 Володимир Сосюра;
5 Григорій Верьовка;
6 Лев Ревуцький
Яких видів мистецтва за непу стосуються об'єднання з назвами "Плуг", "Гарт", "ВАПЛІТЕ"?
Про кого йдеться у фрагменті спогадів Аркадія Любченка:
"Бігав він у тісній кімнатці на Лимарівській вулиці, зненацька зупинявся серед клубкувань тютюнового диму і вперше тоді проголошував сакраментальне гасло: “Геть од Москви!”. Він завжди перший умів відчути те, що хаотично починало нуртувати довкола, умів схопити суть, ясно й лаконічно синтезувати її, обертаючи в рушійний чинник, що швидко гуртував відданих однодумців… І саме він тільки міг бути натхненником і творцем славнозвісної Вільної Академії, засудженої потім владою як організації “контрреволюційної”… Невдачі й труднощі ніколи його не зупиняли – навпаки, спонукували до активнішої дії. Досить притомлений тяжким життям, він, проте, не розчаровувався. Він твердо вірив у сонячне майбутнє України, лише намагався не обдурювати себе й інших щодо сучасного її “ходіння по муках"
Які з тверджень характеризують освітню політику УСРР 1923-1928 років?
Якими були результати форсованої індустріалізації за підсумками першої п'ятирічки?
XV з'їзд ВКП(б) схвалив директиви першого п'ятирічного плану на...
Який з плакатів було створено в 1935–1936 рр.?
У якому році відкрито Чернівецький університет?
Яку мала назву територія, де мешкало переважно непольське населення?
Татарбунарське повстання відбулося у:
Хто був автором теорії «інтегрального націоналізму»?
Договір про дружбу і кордони між Німеччиною та СРСР було підписано:
Територію України було остаточно звільнено від окупантів
Співпраця з окупантами в ході війни це
«Визвольний похід» Червоної Армії на територію Польщі розпочався
Який з плакатів часів Другої світової війни було створено в 1943 р.
Про який твір Олександра Довженка йдеться у виступі Й. Сталіна?
«...Насамперед дуже дивно те, що в кіноповісті Довженка... яка мала б показати повне торжество ленінізму, під прапором якого Червона Армія успішно визволяє нині Україну від німецьких загарбників, немає жодного слова про нашого вчителя - великого Леніна. ...Довженко виступає тут проти класової боротьби, він намагається заплямувати політику і всю практичну діяльність партії з ліквідації куркульства як класу... Націоналістична поволока настільки затьмарила свідомість Довженка, що він перестав бачити ту величезну виховну роботу, яку провела наша партія в народі... Кіноповість є антирадянською, яскравим виявом націоналізму, вузької національної обмеженості...».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома