Контрольна робота по темі "Квадратний тричлен та його корені"

Додано: 26 травня 2022
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 498 разів
12 запитань
Запитання 1

Оберіть правильний варіант рівності

варіанти відповідей

ax2 + bx + c = (x + x1)(x + x2)

ax2 + bx + c = а(x + x1)(x + x2)

ax2 + bx + c = (x – x1)(x – x2)

ax2 + bx + c = а(x – x1)(x – x2)

Запитання 2

Які з виразів є квадратними тричленами

варіанти відповідей

х3 + 3х

х2 – х + 0,87

0,5х2 – 10х + х4

х2 + 7


Запитання 3

Відмітьте, які з чисел є коренями квадратного тричлена

х2 – 7х + 10


варіанти відповідей

2

5

-2

-5

Запитання 4

Укажіть рівняння, що є біквадратним

варіанти відповідей

3 + х - 3 = 0

2 + х - 3 = 0

4 + х3 + х2 - 3 = 0

4 + х2 - 3 = 0

Запитання 5

Знайдіть корені рівняння

х2 + 6х – 7 = 0


варіанти відповідей

1

7

-7

-1

Запитання 6

Розкладіть на множники квадратний тричлен

х2 – 5х + 6

варіанти відповідей

х2 – 5х + 6 = (х – 2)(х – 3)

х2 – 5х + 6 = (х + 2)(х + 3)

х2 – 5х + 6 = 2(х – 2)(х – 3)

х2 – 5х + 6 = 2(х + 2)(х + 3)

Запитання 7

Знайдіть корені рівняння

варіанти відповідей

коренів немає

7

-7

-7; 7

Запитання 8

Розкладіть на множники квадратний тричлен

2 – 6х – 8


варіанти відповідей

2 – 6х – 8 = (х – 4)(х + 1)

2 – 6х – 8 = (х + 4)(х – 1)

2 – 6х – 8 = 2(х + 4)(х – 1)

2 – 6х – 8 = 2(х – 4)(х + 1)

Запитання 9

Розв'яжіть рівняння

х4 - 3х2 + 2 = 0

варіанти відповідей

-√2

-1

√2

1

Запитання 10

Розв'яжіть рівняння, розклавши його ліву частину на множники

x3 – 3x2 – 4x = 0

варіанти відповідей

-1; 0; 4

1; 0; -4

-1; 4

1; -4

Запитання 11

З одного міста в інше, відстань між якими 60 км, виїхали одночасно два велосипедисти. Швидкість одного з них була на 2 км/год більшою за швидкість другого, і тому він прибув у село на 1 годину раніше від другого. Знайдіть швидкість кожного з велосипедистів

варіанти відповідей

10 км/год, 12 км/год

10 км/год, 14 км/год

8 км/год, 10 км/год

12 км/год, 14 км/год

Запитання 12

Скоротіть дріб

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест