Контрольна робота по темі "Взаємне розміщення прямих на площині"

Додано: 19 листопада 2021
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 579 разів
22 запитання
Запитання 1

Перпендикулярні прямі перетинаються під кутом ...

варіанти відповідей

180

90

80

190

Запитання 2

Один із суміжних кутів втричі більший за інший. Оберіть градусну міру більшого із шуканих кутів.

варіанти відповідей

125

135

145

150

Запитання 3

При перетині двох прямих а та в січною с утворилися рівні внутрішні односторонні кути. Чи можуть а та в бути паралельними?

варіанти відповідей

ні

так, якщо дані кути тупі

так, якщо дані кути гострі

так, якщо дані кути прямі

Запитання 4

Вертикальні кути завжди...

варіанти відповідей

прямі

гострі

рівні

різні

Запитання 5

Один з кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною дорівнює 68 градусів. Знайдіть градусні міри решти семи кутів.

варіанти відповідей

68,68,68,102,102,102,102

112,68,112, 68, 112, 68, 112.

всі по 68

всі по 122

Запитання 6

Знайти градусну міру кута х.

варіанти відповідей

49

52

131

128

Запитання 7

Один з кутів, утворених при перетині двох прямих,

дорівнює 58°.Знайдіть градусні міри решти кутів.

варіанти відповідей

58°,122°,58°

58°,132°, 132°

122°,58°,122 °

112°, 58°, 112°

Запитання 8

Знайти кожний із внутрішніх односторонніх кутів, які утворились при перетині двох паралельних прямих січною, якщо вони відносяться, як 4:6.

варіанти відповідей

18°, 162°.

108°,72°.

10°,170°.

90°,90°°

Запитання 9

2. Які кути на рисунку є вертикальними? (познач всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

<1 і <2

<1 і <4

<1 і <3

<2 і <4

Запитання 10

Знайдіть вертикальні кути, якщо їх сума дорівнює 300


варіанти відповідей

600

1000

150

450

Запитання 11

7. Які із даних кутів можуть бути суміжними?(оберіть всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

13⁰ і 167⁰

5⁰ і 165⁰

11⁰ і 179⁰

91⁰ і 89⁰

Запитання 12

На якому з малюнків зображені перпендикулярні прямі?

варіанти відповідей

 мал.1

мал.2

  мал.3

  мал.4

  мал.5

  мал.6

Запитання 13

Який із кутів може бути суміжним із прямим?

варіанти відповідей

1100

900

850

450

Запитання 14

Як називають довжину перпендикуляра?

варіанти відповідей

Відрізок

Основа перпендикуляра

Відстань від точки до прямої

Запитання 15

Знайти величину 4, 5 та 6 кутів, які утворюються при перетині двох паралельних прямих a і b січною p, якщо ∠3 + ∠7 = 3000.

варіанти відповідей

300, 120, 300

180, 120, 120

30, 150, 30

150, 30, 150

Запитання 16

У результаті перетину паралельних прямих а і b січною с утворилися кути 1-8(див. рис.)

Установити відповідність між парами кутів (1-3) і їхньою назвою (А-Г)

1. ∠1 і ∠5 А) Внутрішні односторонні

2. ∠3 і ∠6 Б) Вертикальні

3. ∠2 і ∠4 В) Відповідні

Г) Внутрішні різносторонні


варіанти відповідей

1 Г, 2 А, 3 Б

1 В, 2 А, 3 Б

1 Г, 2 Б, 3 А

1 Б, 2 А, 3 В

Запитання 17

На рисунку прямі а і в паралельні, кут 1 дорівнює 600. Тоді кут 3 дорівнює:

варіанти відповідей

1200

600

650

1100

Запитання 18

Для кута 2 відповідним буде кут...

варіанти відповідей

5

6

3

8

Запитання 19

Вкажіть на ОЗНАКИ паралельності прямих

варіанти відповідей

Якщо при перетині двох прямих січною відповідні кути рівні, то прямі паралельні

Якщо при перетині двох прямих січною внутрішні різносторонні кути рівні, то прямі паралельні.

Якщо при перетині двох прямих січною, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180°, то прямі паралельні

Дві прямі, перпендикулярні до третьої прямої, паралельні.

Відповідні кути, що утворилися при перетині паралельних прямих січною, рівні.

Запитання 20

На малюнках паралельні прямі а і b перетнуті січною с. Визначте градусну міру кута, позначеного знаком "?".

варіанти відповідей

1410

390

1420

1800

Запитання 21

На малюнках паралельні прямі а і b перетнуті січною с. Визначте градусну міру кута, позначеного знаком "?".

варіанти відповідей

1260

540

640

450

Запитання 22

Чи паралельні прямі a та b на малюнку, якщо ∠4 = 670, а ∠5 = 1120 ?

варіанти відповідей

ні 

так

неможливо визначити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест