Контрольна робота. Подібність трикутників

Додано: 5 лютого
Предмет: Геометрія, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Обери правильне формулювання узагальненої теореми Фалеса

варіанти відповідей

Якщо паралельні прямі, які перетинають сторони кута, відтинають на одній стороні кута рівні відрізки, то на іншій стороні теж будуть рівні відрізки.

Прямі, які перетинають сторони кута, відтинають від його сторін пропорційні відрізки.

Паралельні прямі, які перетинають сторони кута, відтинають від його сторін пропорційні відрізки.

Якщо паралельні прямі, які перетинають сторони кута, відтинають на одній стороні кута рівні відрізки, то на іншій стороні вони будуть відтинати пропорційні відрізки.

Запитання 2

Обери УСІ правильні твердження

варіанти відповідей

Два трикутники називають подібними, якщо їхні відповідні кути рівні, а відповідні сторони пропорційні.

Співвідношення периметрів подібних трикутників дорівнює коефіцієнту подібності цих трикутників.

Співвідношення площ подібних трикутників дорівнює коефіцієнту подібності цих трикутників.

Число k називають коефіцієнтом подібності, якщо воно задає співвідношення сторін трикутника.

Співвідношення площ подібних трикутників дорівнює квадрату коефіцієнта подібності цих трикутників.

Бісектриса трикутника ділить протилежну сторону на відрізки, пропорційні прилеглим кутам.

Всі медіани в трикутнику перетинаються в одній точці і цією точкою діляться у співвідношенні 2 : 1, якщо рахувати від вершини трикутника.

Запитання 3

Обери ознаки подібності трикутників



варіанти відповідей

якщо два кути одного трикутника відповідно дорівнюють двом кутам іншого трикутника, то такі трикутники будуть подібними.

якщо дві сторони одного трикутника пропорційні двом сторонам другого трикутника і хоча б одна пара кутів трикутників рівні, то такі трикутники подібні.

якщо дві сторони одного трикутника пропорційні двом сторонам другого трикутника і відповідні кути між цими сторонами рівні, то такі трикутники подібні.

якщо дві сторони одного трикутника пропорційні двом сторонам іншого трикутника, то такі трикутники подібні.

якщо три сторони одного трикутника пропорційні трьом сторонам іншого трикутника, то такі трикутники подібні.

Запитання 4

Коефіцієнт подібності △ KMP до △ ABC дорівнює k=1,5. Знайди сторони трикутника KMP, якщо сторони трикутника ABC дорівнюють AB=14 см, BC=18 см, AC=22 см.

варіанти відповідей

KM = 9 см, MP = 18 см, KP = 22 см

KM = 18 см, MP = 36 см, KP = 44 см

KM = 21 см, MP = 27 см, KP = 33 см

KM = 7 см, MP = 9 см, KP = 11 см

Запитання 5

Чи будуть подібними трикутники з даними сторонами?

 8 см, 10 см, 16 см та 12 см, 15 см, 24 см

варіанти відповідей

Так

Ні

Неможливо визначити

Запитання 6

Чи будуть подібними трикутники з даними сторонами?

 21 см, 25 см, 30 см та 30 см, 35 см, 40 см.

варіанти відповідей

Так

Ні

Неможливо визначити

Запитання 7

У трикутниках ABC i OPR  ∠B = ∠P та AB : OP=BC : PR = 4:7. Знайди сторону AC, якщо AC + OR=132 см. Яку ознаку подібності трикутників потрібно використати для розвʼязування цієї задачі?

варіанти відповідей

перша ознака подібності, АС = 84 см

перша ознака подібності, АС = 42 см

друга ознака подібності, АС = 56 см

друга ознака подібності, АС = 48 см

Запитання 8

У трикутнику ABC проведено медіани AL, BM, CK, які перетинаються в точці O. Знайди довжини цих медіан, якщо OL=8 см, OM=9 см, OK=10 см.

варіанти відповідей

AL = 16 см, BM = 18 см, CK = 20 см

AL = 24 см, BM = 27 см, CK = 30 см

AL = 32 см, BM = 36 см, CK = 40 см

AL = 40 см, BM = 45 см, CK = 50 см

Запитання 9

Марко намалював два подібні трикутники та вирішив їх порівняти. Він побачив, що сторони першого трикутника дорівнюють 6 см, 12 см та 15 см. Чому дорівнює периметр другого трикутника, якщо відомо, що його найменша сторона дорівнює 24 см?

варіанти відповідей

132 см

112 см

51 см

33 см

Запитання 10

Відомо, що два трикутники подібні з коефіцієнтом подібності 4,5. Якщо периметр першого складає 36 см, яким може бути периметр другого трикутника?


варіанти відповідей

36 см

40,5 см

72 см

162 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест