Літеру -і- треба писати на місці всіх пропусків у варіанті.
Літеру -и- треба писати на місці всіх пропусків у варіанті.
Разом треба писати всі прислівники у варіанті.
Із двома дефісами пишуть прислівники в рядку.
Виділене слово є прислівником у рядку.
Позначте рядок із прислівниками, від яких не можна утворити ступені порівняння.
Разом треба писати прислівник у реченні.
Разом треба писати всі прислівники у варіанті.
Окремо з ні пишемо прислівники.
Не пишемо разом із прислівником у рядку.
Укажіть рядок, де всі прислівники пишемо з дефісом.
Укажіть рядок, де всі прислівники слід писати з -нн-.
Укажіть рядок прислівників з -н-.
Укажіть ряд прислівників, які пишуться через дефіс.
Пишеться окремо прислівникова сполука.
Окремо пишеться прислівник у реченні.
Правильно утворено всі форми ступенів порівняння прислівників у рядку.
Префіксально-суфіксальним способом утворено прислівники.
Правильно утворені форми ступенів порівняння прислівників у рядку.
Виділене слово є прислівником і його треба писати разом у реченні.
Прислівник виконує роль присудка в реченні.
У яких прислівниках допущено орфографічні помилки?
Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.
1. чемно А. причини
2. навприсядки Б. часу
3. післязавтра В. способу дії
4. згарячу Г. міри й ступеня дії
Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома