за програмою Інтелект України
Розвиток зародка в яйці відбувається на суходолі в…
Більшість акул постійно перебуває в русі, щоб…
Скільки шийних хребців у земноводних?
Ознака, властива амфібіям як водним тваринам:
Ехолокація розвинена в / у…
Визнач усі правильні твердження, що стосуються будови ланцетника.
1. Має хрящовий хребет.
2. У дорослої особини наявна хорда.
3. Нервова трубка розташована над хордою.
4. Є кісткова черепна коробка.
5. Мозок розміщений у хрящовому черепі.
6. У дорослої особини травна система відсутня.
Увідповідни ланку трофічного ланцюга (1–4) з організмом (А–Д).
1 продуценти А зелені водорості
2 консументи І порядку Б бактерії гниття
3 консументи ІІ порядку В риби-хижаки
4 редуценти Г віруси Д зоопланктон
Оберіть правильний варіант
Розглянь зображення організмів. Познач зайве (мал.1, мал.2, мал.3, мал.4).
Для зображеної тварини увідповідни таксономічну категорію (1–4) з наведеною групою організмів (А–Ж)
Визнач усі правильні твердження, що стосуються ознак, за якими плазунів відрізняють від земноводних:
1. З’являється грудна клітка.
2. Шкіра містить велику кількість багатоклітинних залоз.
3. Притаманне тільки легеневе дихання.
4. Відкладають яйця.
5. Мають прямий розвиток.
6. Розмноження відбувається у водному середовищі.
Увідповідни термін (1–4) з його визначенням (А–Д).
1 заповідник 2 пам’ятка природи 3 національний парк 4 заказник
А територія, що призначена для охорони рослин і тварин, екосистем, ландшафтів і на якій заборонені певні види господарської діяльності
Б територія, де охорону природи поєднують з відпочинком людей у малозміненому природному середовищі
В природна територія або об’єкт, що вирізняються своєю винятковістю та пов’язані з історичними подіями, особистостями тощо
Г сукупність усіх форм експлуатації ресурсного потенціалу та заходів щодо його збереження
Д природоохоронна територія, вилучена з будь-якої господарської діяльності, закрита для відвідувачів з метою збереження в незайманому вигляді природних комплексів і спостереження за природою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома