Контрольна робота, розділ "Домедична допомога."

Тема 1. Базова підтримка життя.

Тема 2. Надання домедичної допомоги при кровотечах.

Тема 3. Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій  

Додано: 12 грудня 2023
Предмет: Захист України, 11 клас
31 запитання
Запитання 1

Чому робота в команді сприяє підвищенню ефективності СЛР?



 

варіанти відповідей

Значно скорочує тривалість СЛР

 Дозволяє поділити фізичне навантаження

 Зменшує кількість натискань на грудну клітку

Запитання 2

Найважливішим методом, який сприяє виживанню постраждалого із раптовою зупинкою кровообігу, є 

варіанти відповідей

штучне дихання

забезпечення прохідності дихальних шляхів

непрямий масаж серця

штучна вентиляція легень

Запитання 3

Як правильно розташувати руки на грудній клітці під час непрямого масажу серця дорослому (понад 8 років)?

варіанти відповідей

Одна рука на середині грудної клітки

Два пальці на середині грудної клітки

Зап’ястя на тильному боці кисті

Дві руки на середині грудної клітки

Запитання 4

У чому полягає важливість якісного натискання на грудну клітку під час раптової зупинки серця?

варіанти відповідей

 Знижує тиск в судинній системі

 Забезпечує доставку кисню до серцевого м’яза і мозку

Стимулює фібриляцію серця

Збільшує об’єм кровотоку

Запитання 5

З якою глибиною здійснюють натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця дорослому (понад 8 років)?

варіанти відповідей

3 - 5 см

4 - 6 см

5 -6 см

5 -7 см

2 -3 см

Запитання 6

Скільки натискань за цикл та з якою частотою здійснюють натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця дорослому (понад 8 років)?

варіанти відповідей

40 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

50 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

60 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

30 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

Запитання 7

Як правильно розташувати руки на грудній клітці під час непрямого масажу серця дитині (1–8 років)?

варіанти відповідей

Одна рука на середині грудної клітки

Два пальці на середині грудної клітки

Зап’ястя на тильному боці кисті

Дві руки на середині грудної клітки

Запитання 8

Як правильно розташувати руки на грудній клітці під час непрямого масажу серця немовля (до 1 року)?

варіанти відповідей

Одна рука на середині грудної клітки

Два пальці на середині грудної клітки

Зап’ястя на тильному боці кисті

Дві руки на середині грудної клітки

Запитання 9

Скільки натискань за цикл та з якою частотою здійснюють натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця дитини (1–8 років)

варіанти відповідей

15 натискань з частотою 40 - 60 за хвилину

20 натискань з частотою 60 - 80 за хвилину

30 натискань з частотою 80 - 100 за хвилину

15 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

30 натискань з частотою 120 - 130 за хвилину

Запитання 10

Скільки натискань за цикл та з якою частотою здійснюють натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця немовля (до 1 року)?

варіанти відповідей

10 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

15 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

20 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

30 натискань з частотою 100 - 120 за хвилину

Запитання 11

З якою глибиною здійснюють натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця немовля (до 1 року)?

варіанти відповідей

3 см

4 см

5 см

6 см

2 см

Запитання 12

З якою глибиною здійснюють натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця дитини (1–8 років)?

варіанти відповідей

3 см

4 см

5 см

6 см

2 см

Запитання 13

Фібриляція серця, це

варіанти відповідей

упорядковане одночасне скорочення волокон серцевого м’яза (фібрил), за яких серце в змозі гнати кров по судинах

хаотичні різночасові скорочення волокон серцевого м’яза (фібрил), за яких серце не в змозі гнати кров по судинах

хаотичні одночасні скорочення волокон серцевого м’яза (фібрил), за яких серце не в змозі гнати кров по судинах

Запитання 14

Відтермінування дефібриляції на 1 хв зменшує виживання постраждалих


варіанти відповідей

на 5 %

на 10 %

на 15 %

на 20 %

Запитання 15

Людина середньої фізичної підготовки ефективно може виконати до п’яти циклів натискань на грудну клітку (30 :2)

варіанти відповідей

до 3-х циклів натискань на грудну клітку (30 :2)

до 5-ти циклів натискань на грудну клітку (30 :2)

до 7-ми циклів натискань на грудну клітку (30 :2)

до 10-ти циклів натискань на грудну клітку (30 :2)

Запитання 16

У чому полягає складність СЛР під час раптової зупинки серця?

 

 

 

 

варіанти відповідей

Немає необхідності проводити компресії грудної клітки

Не потребує співпраці з іншими особами

Не потребує роботи в команді

Тяжка фізична праця, вимагає відповідної підготовки

Запитання 17

Ознаки артеріальної кровотечі:

варіанти відповідей

кров повільно сочиться з пошкоджених судин

безперервно витікає з рани, темно-червоного кольору, може бути від незначної до інтенсивної

кров яскраво-червоного кольору «б'є фонтаном», пульсує, призводить до швидкої крововтрати

Запитання 18

Ознаки венозної кровотечі:

варіанти відповідей

кров яскраво-червоного кольору «б'є фонтаном», пульсує, призводить до швидкої крововтрати

безперервно витікає з рани, темно-червоного кольору, може бути від незначної до інтенсивної

кров повільно сочиться з пошкоджених судин

Запитання 19

Ознаки капілярної кровотечі:

варіанти відповідей

безперервно витікає з рани, темно-червоного кольору, може бути від незначної до інтенсивної

кров повільно сочиться з пошкоджених судин

кров яскраво-червоного кольору «б'є фонтаном», пульсує, призводить до швидкої крововтрати

Запитання 20

Протокол MARCH, це

варіанти відповідей

алгоритм часткового обстеження пораненого

алгоритм повного обстеження пораненого

алгоритм первинного обстеження пораненого

алгоритм вторинного обстеження пораненого

Запитання 21

Під час надання допомоги пораненим в умовах бойових дій в якій зоні тактичних умов проводять повний огляд пораненого?

варіанти відповідей

В "червоній" зоні

В "жовтій" зоні

В "зеленій" зоні

В "помаранчевій" зоні

Запитання 22

Під час надання допомоги пораненим в умовах бойових дій хто проводить повний огляд пораненого?

варіанти відповідей

Перший, хто попався на очі командиру

Той боєць, що евакуював пораненого

Бойовий медик взводу або старший бойовий медик роти

Запитання 23

Під час надання допомоги пораненим в умовах бойових дій план повного огляду такий:

варіанти відповідей

ноги; таз; живіт; грудна клітина; шия; голова; руки; хребет, спина, сідниці

голова; шия; грудна клітка; живіт; таз; ноги; руки; хребет, спина, сідниці

перевіряються ті частини тіла, де не накладено пов'язок та джгутів(турнікетів), в довільному порядку

перевіряється правильність накладення джгутів(турнікетів) та пов'язок

Запитання 24

Як перевіряється наявність дихання?

варіанти відповідей

За наявністю пульсу на зап'ясті руки (правої або лівої)

За руханням передньої черевної стінки живота, приклавши руку

За подихом із ротової порожнини, для чого відводимо голову пораненого назад та вухом слухаємо дихання

За коливанням грудної клітини, приклавши руку

Сильно стиснувши мочку вуха та слідкуючи за реакцією пораненого

Запитання 25

Кількість дихальних рухів людиною за 10 секунд

варіанти відповідей

2-3

3-4

4-5

5-6

Запитання 26

Під час надання допомоги пораненим в умовах бойових дій огляд хребта, спини та сідниць проводять:

варіанти відповідей

повернути пораненого на живіт, так краще видно можливі сліди крові

коли поранений лежить на спині, підсунувши руку під нього, так ми його менше турбуємо

перекотити пораненого на бік, ближню руку його закинувши за голову, дальшу перекинувши через груди та схрестивши ноги пораненого в щиколотках, взявши його за плече та стегна

Запитання 27

При виявленні критичної кровотечі тампонування здійснюється:

варіанти відповідей

стерильний бинт закладаємо до рани, скільки вистачить, а потім накладаємо пов'язку

на рану накладаємо два або три тампони, щоб її закрити, а потім фіксуємо давлючою пов'язкою

обережно на рану накладаємо стерильний бинт, зверху ущільнюємо плівкою, або подібним матеріалом, щоб не поступало повітря до рани, та фіксуємо пов'язкою

за наявності використовуємо гемостатичний бинт, якщо немає, то звичайний, максимально глибоко вставляючи в рану край бинта та почерговими рухами засовуємо весь бинт, постійно пальцями однієї руки давлячи на дно рани, в разі необхідності використовуємо ще бинт, поки рана не буде повністю затампована, та накладаємо давлючу пов'язку

Запитання 28

Обрати правильні визначення та дії бійця-рятувальника в зоні обстрілу при виявленні пораненого:

варіанти відповідей

Найкращі ліки під час бою – це вогнева перевага над супротивником

Надання допомоги пораненому в зоні обстрілу - головне завдання бійця-рятувальника

Заходи щодо пригнічення вогневої активності супротивника мінімізують вірогідність збільшення кількості поранених та загиблих

Зменшення вогню супротивника може виявитися більш істотною допомогою для виживання пораненого, ніж термінова медична допомога, яку ви можете надати

Якщо поранений дієздатний, дайте йому вказівку вести вогонь у відповідь, переміститися в укриття та самостійно вжити заходів першої медичної допомоги;

Якщо поранений не здатний вести вогонь у відповідь, а ви не можете допомогти, дайте пораненому вказівку «прикидатися загиблим»

Передайте інформацію про обстановку командиру підрозділу, при можливості обговоріть з ним медичну ситуацію, що склалася

Запитання 29

Протокол MARCH: дії бійця-рятувальника під вогнем щодо надання допомоги пораненому

варіанти відповідей

виконати послідовно весь алгоритм протоколу MARCH (повного обстеження пораненого)

виконати алгоритм вторинного обстеження пораненого

при критичній кровотечі накласти жгут (турнікет), по можливості перемістити в укриття

Запитання 30

Середньостатистичний солдат має біля

варіанти відповідей

3-х літрів крові

5-х літрів крові

7-х літрів крові

9-х літрів крові

Запитання 31

Ознаки шоку

варіанти відповідей

відсутній пульс, відсутність свідомості, наявність черепно-мозкової травми або критичної кровотечі

порушення свідомості без наявності черепно-мозкової травми

слабкий чи відсутній пульс на периферичних артеріях (кисть або стопа)

збуджений стан, прискорене серцебиття

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест