Контрольна робота. “Розстріляне відродження”. Літературний авангард. Поетичне самовираження. “Київські неокласики”

Додано: 3 жовтня 2022
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 3204 рази
22 запитання
Запитання 1

До митців «Розстріляного відродження» не належить ...

варіанти відповідей

В. Стефаник

Є. Плужник

М. Семенко

М. Зеров

Запитання 2

Павло Тичина народився на ...

варіанти відповідей

Волині

Хмельниччині

Черкащині

Чернігівщині

Запитання 3

Які тенденції звучать у ранній збірці віршів П. Тичини ...

варіанти відповідей

імпресіоністичні   

футуристичні

неоромантичні 

експресіоністичні

Запитання 4

До якого виду лірики належить вірш П. Тичини «Ви знаєте, як липа шелестить...» ?

варіанти відповідей

філософської

інтимної    

пейзажної

громадянської

Запитання 5

Поезію П. Тичини «Арфами, арфами...» написано під впливом поезії ...

варіанти відповідей

П. Тичини «Ви знаєте, як липа шеле­стить…»

П. Тичини «О панно Інно»

М. Вороного «Блакитна панна»

О. Олеся «Чари ночі»

Запитання 6

Приклад самопожертви молодих  патріотів заради Батьківщини звучить у вірші...

варіанти відповідей

«Арфами, арфами...»    

«Ви знаєте, як липа шелестить...»

«Одчиняйте двері…»

«Пам’яті тридцяти» 

Запитання 7

«Дивним мрійником з очима дитини і розумом філософа» назвав П. Тичину ...

варіанти відповідей

М. Жулинський

М. Зеров

С. Єфремов 

М. Коцюбинський

Запитання 8

Літературне угрупування, до якого належав М. Рильський ...

варіанти відповідей

«ВАПЛІТЕ»

неокласики

«Празька школа»

«Нова генерація»

Запитання 9

М. Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Він мав на увазі  ...

варіанти відповідей

Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе

Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе

Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе

Зерова, Семенка, Плужника, Тичину, себе

Запитання 10

Класичною любовною елегією є твір...

варіанти відповідей

Є. Плужника «Ніч…а човен – як срібний птах»

М. Рильського «Солодкий світ!..»

М. Рильського «У теплі дні збирання винограду»

М. Семенка «Запрошення»

Запитання 11

За жанром поезія «Солодкий світ» ...

варіанти відповідей

ода   

балада

сонет

елегія

Запитання 12

Визначте автора цих рядків:

Узори надвесняних тонких віт,

Твій погляд, ніби пролісок несмілий,

Немов трава, що зеленить граніт,

Неначе спогад нерозумно-милий...


варіанти відповідей

П. Тичина   

М. Семенко

 Є. Плужник

М. Рильський

Запитання 13

Засновником і лідером українського футуризму був ...

варіанти відповідей

М. Рильський

 П. Тичина  

М. Семенко

Є. Плужник

Запитання 14

Чотирнадцятирядкова строфа п’яти- або шестистопного ямба, що складається з двох чотиривіршів і двох тривіршів із римуванням, називається ...

варіанти відповідей

сонетом

верлібром   

епіграмою

 одою

Запитання 15

Автором терміна «Розстріляне Відродження» є ...

варіанти відповідей

Юрій Шерех      

Юрій Андрухович

Юрій Винничук

Юрій Лавріненко 

Запитання 16

Літературний напрям, який знайшов вияв у використанні античних тем i сюжетів, міфологічних образів i мотивів, у проголошені гасел «чистого мистецтва» й культу художньої форми, позбавленої суспільного змісту, земних насолод тощо – ...

варіанти відповідей

модернізм

романтизм

неокласицизм 

сентименталізм

Запитання 17

У рядках

О панно Інно, панно Інно!

Я – сам. Вікно. Сніги...

Сестру я Вашу так любив –

Дитинно, злотоцінно...- провідним художнім засобом є ...

варіанти відповідей

інверсія

асонанс

антитеза

анафора    

Запитання 18

У 1920-ті рр. існували всі літературні угруповання, КРІМ ...

варіанти відповідей

ЛуГоСад

ПЛУГ

ВАПЛІТЕ

МАРС

Запитання 19

Установіть відповідність між характеристикою ліричного героя та назвою поезії 

1 веселий енергійний юнак, що уявляє себе духом із потойбіччя

2 уміє бачити навколо прекрасне, милуватися природою; обдарований, ніжний, емоційний; водночас прагне нового, змін, боротьби

3 це збірний образ тридцяти юних захисників України, які загинули за незалежність Батьківщини

4 ліричний герой, знаючи мінливу долю, не відмовляється навіть від короткої миті щастя, народженої усвідомленням величної краси світобудови

А «Пам’яті тридцяти»

Б «Арфами, арфами...»

В «Ніч… а човен – як срібний птах!..»

Г «Запрошення»

варіанти відповідей

1г 2б 3а 4в

1б 2г 3а 4в

1а 2б 3в 4г

1в 2б 3г 4а

Запитання 20

Установіть відповідність її назвою поезії та її основним мотивом

1 «Місто»

2 «Запрошення»

3«Бажання»

4 «Арфами, арфами...»

 

А заклик старшого покоління інтелігенції знайти спільну мову з молодими митцями

Б упевненість ліричного героя в тому, що, лише перевернувши світ з ніг на голову, можна поставити все на свої місця

В гімн весні, молодості, вірі в щастя

Г відтворення зачарування містом


варіанти відповідей

1б 2в 3б 4г

1а 2в 3б 4г

1г 2а 3б 4в

1г 2б 3в 4а

Запитання 21

Установіть відповідність між художніми засобами та прикладами 

1 епітети

2 метафори

3 порівняння

4 риторичне звертання

 

А «О, золоті далекі будні Серед родючих вільних нив!»

Б «росила землю кров»

В «твій погляд... ніби пролісок... немов трава... неначе спогад»

Г «золоті далекі будні», «дідок нудний»

варіанти відповідей

1г 2а 3в 4б

1г 2б 3в 4а

1а 2б 3в 4г

1б 2в 3г 4а

Запитання 22

Установіть відповідність між автором твору та його поезією

1 М. Семенко

2 П. Тичина

3 Є. Плужник

4 М. Рильський

 

А Гукнула свіжо й весело на мулів, 

   І чутно уші правий з них прищулив, 

   І знявся пил, немов рожевий дим.

Б Вір і наслідуй. Учневі негоже

   Не шанувати визнаних взірців,

   Бо хто ж твоїй науці допоможе

   На певний шлях ступити з манівців?

В  Стану я, гляну я —

    скрізь поточки як дзвіночки, жайворон

    як золотий

    З переливами.

Г  …життєдать 

   життєрух 

   життєбензин 

   авто 

   трам…

варіанти відповідей

1г 2а 3в 4б

1а 2б 3в 4г

1б 2в 3а 4г

1г 2в 3б 4а

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест