До митців «Розстріляного відродження» не належить ...
Павло Тичина народився на ...
Які тенденції звучать у ранній збірці віршів П. Тичини ...
До якого виду лірики належить вірш П. Тичини «Ви знаєте, як липа шелестить...» ?
Поезію П. Тичини «Арфами, арфами...» написано під впливом поезії ...
Приклад самопожертви молодих патріотів заради Батьківщини звучить у вірші...
«Дивним мрійником з очима дитини і розумом філософа» назвав П. Тичину ...
Літературне угрупування, до якого належав М. Рильський ...
М. Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Він мав на увазі ...
Класичною любовною елегією є твір...
За жанром поезія «Солодкий світ» ...
Визначте автора цих рядків:
Узори надвесняних тонких віт,
Твій погляд, ніби пролісок несмілий,
Немов трава, що зеленить граніт,
Неначе спогад нерозумно-милий...
Засновником і лідером українського футуризму був ...
Чотирнадцятирядкова строфа п’яти- або шестистопного ямба, що складається з двох чотиривіршів і двох тривіршів із римуванням, називається ...
Автором терміна «Розстріляне Відродження» є ...
Літературний напрям, який знайшов вияв у використанні античних тем i сюжетів, міфологічних образів i мотивів, у проголошені гасел «чистого мистецтва» й культу художньої форми, позбавленої суспільного змісту, земних насолод тощо – ...
У рядках
О панно Інно, панно Інно!
Я – сам. Вікно. Сніги...
Сестру я Вашу так любив –
Дитинно, злотоцінно...- провідним художнім засобом є ...
У 1920-ті рр. існували всі літературні угруповання, КРІМ ...
Установіть відповідність між характеристикою ліричного героя та назвою поезії
1 веселий енергійний юнак, що уявляє себе духом із потойбіччя
2 уміє бачити навколо прекрасне, милуватися природою; обдарований, ніжний, емоційний; водночас прагне нового, змін, боротьби
3 це збірний образ тридцяти юних захисників України, які загинули за незалежність Батьківщини
4 ліричний герой, знаючи мінливу долю, не відмовляється навіть від короткої миті щастя, народженої усвідомленням величної краси світобудови
А «Пам’яті тридцяти»
Б «Арфами, арфами...»
В «Ніч… а човен – як срібний птах!..»
Г «Запрошення»
Установіть відповідність її назвою поезії та її основним мотивом
1 «Місто»
2 «Запрошення»
3«Бажання»
4 «Арфами, арфами...»
А заклик старшого покоління інтелігенції знайти спільну мову з молодими митцями
Б упевненість ліричного героя в тому, що, лише перевернувши світ з ніг на голову, можна поставити все на свої місця
В гімн весні, молодості, вірі в щастя
Г відтворення зачарування містом
Установіть відповідність між художніми засобами та прикладами
1 епітети
2 метафори
3 порівняння
4 риторичне звертання
А «О, золоті далекі будні Серед родючих вільних нив!»
Б «росила землю кров»
В «твій погляд... ніби пролісок... немов трава... неначе спогад»
Г «золоті далекі будні», «дідок нудний»
Установіть відповідність між автором твору та його поезією
1 М. Семенко
2 П. Тичина
3 Є. Плужник
4 М. Рильський
А Гукнула свіжо й весело на мулів,
І чутно уші правий з них прищулив,
І знявся пил, немов рожевий дим.
Б Вір і наслідуй. Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців,
Бо хто ж твоїй науці допоможе
На певний шлях ступити з манівців?
В Стану я, гляну я —
скрізь поточки як дзвіночки, жайворон
як золотий
З переливами.
Г …життєдать
життєрух
життєбензин
авто
трам…
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома