Контрольна робота з української літератури №1 (сімейне навчання)

24 запитання
Запитання 1

До митців «Розстріляного відродження» не належить ...

варіанти відповідей

В. Стефаник

Є. Плужник

М. Семенко

М. Зеров

Запитання 2

До якого виду лірики належить вірш П. Тичини «Ви знаєте, як липа шелестить...» ?

варіанти відповідей

філософської

інтимної    

пейзажної

громадянської

Запитання 3

Приклад самопожертви молодих  патріотів заради Батьківщини звучить у вірші...

варіанти відповідей

«Арфами, арфами...»    

«Ви знаєте, як липа шелестить...»

«Одчиняйте двері…»

«Пам’яті тридцяти» 

Запитання 4

Літературне угрупування, до якого належав М. Рильський ...

варіанти відповідей

«ВАПЛІТЕ»

неокласики

«Празька школа»

«Нова генерація»

Запитання 5

За жанром поезія «Солодкий світ» ...

варіанти відповідей

ода   

балада

сонет

елегія

Запитання 6

Визначте автора цих рядків:

Узори надвесняних тонких віт,

Твій погляд, ніби пролісок несмілий,

Немов трава, що зеленить граніт,

Неначе спогад нерозумно-милий...


варіанти відповідей

П. Тичина   

М. Семенко

 Є. Плужник

М. Рильський

Запитання 7

Засновником і лідером українського футуризму був ...

варіанти відповідей

М. Рильський

 П. Тичина  

М. Семенко

Є. Плужник

Запитання 8

Чотирнадцятирядкова строфа п’яти- або шестистопного ямба, що складається з двох чотиривіршів і двох тривіршів із римуванням, називається ...

варіанти відповідей

сонетом

верлібром   

епіграмою

 одою

Запитання 9

Літературний напрям, який знайшов вияв у використанні античних тем i сюжетів, міфологічних образів i мотивів, у проголошені гасел «чистого мистецтва» й культу художньої форми, позбавленої суспільного змісту, земних насолод тощо – ...

варіанти відповідей

модернізм

романтизм

неокласицизм 

сентименталізм

Запитання 10

У рядках

О панно Інно, панно Інно!

Я – сам. Вікно. Сніги...

Сестру я Вашу так любив –

Дитинно, злотоцінно...- провідним художнім засобом є ...

варіанти відповідей

інверсія

асонанс

антитеза

анафора    

Запитання 11

У 1920-ті рр. існували всі літературні угруповання, КРІМ ...

варіанти відповідей

ЛуГоСад

ПЛУГ

ВАПЛІТЕ

МАРС

Запитання 12

Установіть відповідність між характеристикою ліричного героя та назвою поезії 

1 веселий енергійний юнак, що уявляє себе духом із потойбіччя

2 уміє бачити навколо прекрасне, милуватися природою; обдарований, ніжний, емоційний; водночас прагне нового, змін, боротьби

3 це збірний образ тридцяти юних захисників України, які загинули за незалежність Батьківщини

4 ліричний герой, знаючи мінливу долю, не відмовляється навіть від короткої миті щастя, народженої усвідомленням величної краси світобудови

А «Пам’яті тридцяти»

Б «Арфами, арфами...»

В «Ніч… а човен – як срібний птах!..»

Г «Запрошення»

варіанти відповідей

1г 2б 3а 4в

1б 2г 3а 4в

1а 2б 3в 4г

1в 2б 3г 4а

Запитання 13

Установіть відповідність її назвою поезії та її основним мотивом

1 «Місто»

2 «Запрошення»

3«Бажання»

4 «Арфами, арфами...»

 

А заклик старшого покоління інтелігенції знайти спільну мову з молодими митцями

Б упевненість ліричного героя в тому, що, лише перевернувши світ з ніг на голову, можна поставити все на свої місця

В гімн весні, молодості, вірі в щастя

Г відтворення зачарування містом


варіанти відповідей

1б 2в 3б 4г

1а 2в 3б 4г

1г 2а 3б 4в

1г 2б 3в 4а

Запитання 14

Установіть відповідність між художніми засобами та прикладами 

1 епітети

2 метафори

3 порівняння

4 риторичне звертання

 

А «О, золоті далекі будні Серед родючих вільних нив!»

Б «росила землю кров»

В «твій погляд... ніби пролісок... немов трава... неначе спогад»

Г «золоті далекі будні», «дідок нудний»

варіанти відповідей

1г 2а 3в 4б

1г 2б 3в 4а

1а 2б 3в 4г

1б 2в 3г 4а

Запитання 15

 Яку присвяту має новела "Я (Романтика)"?

варіанти відповідей

"Цвітові вишні"

"Любові всевишній"

"Кононівським полям"

"Цвітові яблуні"

Запитання 16

 Який образ нагадує головному герою його мати? (За твором "Я(Романтика)" ).

варіанти відповідей

стару черницю

вічну юність

образ Марії

вічну природу

Запитання 17

Укажіть правильну послідовність подій у романі «Майстер корабля»

варіанти відповідей

У цирку - ножове поранення - шторм - пожежа на бризі - спускання брига на воду

Ножове поранення - шторм - у цирку - пожежа на бризі - спускання брига на воду

 Шторм - у цирку - спускання брига на воду - ножове поранення - пожежа на бризі

Шторм - ножове поранення - у цирку - спускання брига на воду - пожежа на бризі

Запитання 18

Юрій Яновський...

варіанти відповідей

працював на Одеській кінофабриці

зняв фільм "Арсенал"

був розстріляний у 1937 році

писав поезію футуризму

Запитання 19

Визначіть правильне твердження (декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

"вірний вартовий на чатах" - Доктор Тагабат

"невеселий комунар" -Андрюша

"фанатик з роздвоєною душею" - Я

"чекіст", люблячий син - Андрюша

"каторжник", "палач із гільйотини" - Дегенерат 

Запитання 20

Роману Ю.Яновського «Майстер корабля» властиві ознаки:

варіанти відповідей

неокласицизму

неоромантизму

романтизму

експресіонізму

Запитання 21

Олександр Довженко - прототип літературного героя:

варіанти відповідей

Богдана

Сева

Професора

То-Ма-Кі 

Запитання 22

Що означає "То-Ма-Кі"?

варіанти відповідей

Псевдонім Юрія Яновського

З японської "володар моря"

Нічого не означає

Товариш Майстер Кіно 

Запитання 23

Корабель у романі є символом...

варіанти відповідей

Єднання людини з природою

Держави, духовного оновлення нації

Людського життя, яке плине, незважаючи ні на що

нескінеченності людських можливостей

Запитання 24

Новела "Я (Романтика)" закінчується реченням

варіанти відповідей

а) З далекого туману, з тихих озер загірної комуни шелестить шелест: то йде Марія

б) Я виходжу на безгранні поля, проходжу перевали й там, де жевріють кургани, похиляюся на самотню пустельну скелю

в) Я зупиняюся серед мертвого степу: там, у дальній безвісті, невідомо горіли тихі озера загірної комуни

г) Таємні вершники летять, ритмічно похитуючись, до отрогів, і гасне день, біжить у могилах дорога, а за нею - мовчазний степ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест