Уривок І застиг він на роки й століття В золотому німому захопленні: - Дайте покататися, дядьку! А ні, то візьміть хоч на раму. Дядьку, хіба вам шкода? Узято з
Представником неокласицизму є
Для твору «Маруся Чурай» визначальним є
Рушник вишиваний, далека дорога — ці образи взято з твору
Із творів Василя Симоненка взято всі рядки, ОКРІМ
В уривку «Бо далекі Рудні гори скрізь ідуть за мною, ближчають з кожним днем щодалі ширше розгортаючись у своїй трагічній чарівності. Бачу вже їх не забиті снігами, а зелені, пишні, зігріті весняним сонцем, коли полонини, як сині озера першим цвітом весни, що по-вашому зветься - небовий ключ» підкреслено
В уривку Йому тридцять три, а їй дев’ятнадцять ідеться про
Правду про власну любовну драму головна героїня твору «Маруся Чурай» довіряє
Про героя твору «Три зозулі з поклоном» ідеться в рядку
За жанром «Модри Камень» має спільні ознаки з твором
Образи верби, тополі, хати змальовано у творі
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
Авторка вірша належить до
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
У вірші використано
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
У вірші НЕМАЄ мотиву
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
Вірш належить до лірики
Установіть відповідність між художнім засобом та уривком
1. Червоне й чорне кредо рукава.
Пшеничний принцип сонячного степу (Ліна Костенко)
2. Мій предковічний, мій умитий росами, космічний, вічний, зоряний,
барвінковий... (Ліна Костенко)
3. Не раз такому любо стане,
Не раз барвінком зацвіте (Тарас Шевченко)
4. Припливайте до колиски, лебеді, як мрії (Василь Симоненко)
а) антитеза
б) анафора
в) епітет
г) порівняння
Установіть відповідність між художнім твором та його жанром
1. "Лісова пісня" Лесі Українки
2. "Тигролови" Івана Багряного
3. "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника
4. "Тіні забутих предків" М. Коцюбинського
а) новела
б) оповідання
в) повість
г) роман
д) драма-феєрія
Хай палають хмари бурякові,
Хай сичать образи — все одно
Я проллюся крапелькою крові
На твоє священне знамено.
У строфі наявні всі художні засоби, окрім:
Рідко, нене, згадують про тебе,
Дні занадто куці та малі,
Ще не всі чорти живуть на небі,
Ходить їх до біса на землі.
У строфі немає художнього засобу:
Ради тебе перли в душу сію,
Ради тебе мислю і творю…
Хай мовчать Америки й Росії,
Коли я з тобою говорю.
У строфі немає:
Вибрати усі можливі варіанти, які стверджують, що провідними мотивами лірики В. Симоненка є:
Провідний мотив поезії "Два кольори" Д. Павличка
Найбільшої слави Д. Павличко зазнав як
Шістдесятники - це...
Провідний мотив поезії “Два кольори”
Про кого із письменників-шістдесятників сказано: «Колір сонця у поета оранжевий, тобто жовтогарячий. Це, як мені здається, цілком відповідає характерові творчого сприймання світла українським народом. Бо і в казках же наших прикладається до сонця епітет не лише “золотий”, а й “жовтогарячий”...»
До письменників - «шістдесятників» належать
Установіть відповідність між назвою вірша та автором
1“Два кольори”
2“Лебеді материнства”
3“Балада про соняшник"
4"У синьому небі я висіяв льон"
А М.Вінграновський
Б І.Драч
В В.Симоненко
Г Д.Павличко
Який реальний образ «перевтілюється» в соняшник (за «Баладою про соняшник»)?
Установіть відповідність між назвою вірша та ідеєю
1“Два кольори”
2“Лебеді материнства”
3“Ти знаєш, що ти – людина”
4“Задивляюсь у твої зіниці”
АРоздуми над долею рідної землі, її історії,любов поета до своєї Батьківщини
БЗаклик раціонально використовувати час, відведений на життя, поспішати жити
ВУславлення материнської любові,яка буде супроводжувати її дитину протягом життя
ГЗаклик не забувати своє коріння, батьків, те, що є основою життя
Кого з митців стосується цитований нижче документ?
«Нове покоління митців, які відійшли від шаблонної тематики попередніх часів, не закликали до боротьби за мир, не писали про передовиків колгоспників і робітників заводів, а виходили з того, що "...поезія має бути поезією, а не агітацією у віршованій формі"».
Завершіть речення "Тоді не було б тебе... - шумить "татова ..."
Події у творі "Три зозулі з поклоном" розгортаються у такій послідовності
У творі «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника зображено трагічну долю
У новелі «Три зозулі з поклоном» НЕМАЄ такої композиційної особливості:
У якій частині новели вжито вислів " три зозулі з поклоном"
«Три зозулі з поклоном» – це слова з народнопоетичного твору
"Коли се було... А я досі думаю: "Як вони чули один одного - Марфа і тато? Як?" використано такий художній засіб
Упізнайте героїню твору за описом:
"Вона стоїть без хустки, сива, пишноволоса - колись її волосся сяяло проти сонця золотом, тепер не сяє. Видно, думаю собі, волосся умирає раніше, ніж людина"
Новела як літературний жанр має такі ознаки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома