Укажіть речення з непоширеним звертанням
Однорідними додатками ускладнено речення
Укажіть речення, в якому правильно розставлено розділові знаки
Визначте речення, в якому при узагальнювальному слові потрібно
ставити двокрапку (окремі розділові знаки опущено)
Укажіть речення, у якому є вставне слово
Укажіть речення, в якому в звертанні допущено граматичну помилку
Укажіть речення, у якому є вставне слово
Укажіть речення з поширеним звертанням
Однорідні члени речення з’єднано лише за допомогою інтонації в реченні
Укажіть, чим ускладнене речення Усе червоне: листя й небеса, сухе
бадилля і рясна роса.
Укажіть речення, в якому допущено пунктуаційну помилку
Укажіть речення, в якому треба після узагальнювального слова
поставити двокрапку (розділові знаки в реченнях опущено)
Визначте речення з прямою мовою (розділові знаки опущено)
Визначте схему, за якою побудоване речення (деякі розділові знаки опущено) Раптом зброя заблищала і гукнуло військо хором Ми готові йти до бою! (Леся Українка)
Укажіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки при
прямій мові
Визначте схему, яка правильно відтворює розстановку розділових знаків при прямій мові, коли вона стоїть перед словами автора і є розповідним реченням
Укажіть речення з прямою мовою, яке відповідає відповідає схемі
«Пм», - са. (розділові знаки опущено)
Укажіть речення з прямою мовою, яке відповідає схемі «Пм?» - са.
(розділові знаки опущено)
Визначте схему, за якою побудоване речення (деякі розділові знаки опущено). Христя питає чоловіка Чи не час уже обідати?
Укажіть речення з прямою мовою (деякі розділові знаки опущено)
Завершіть подане твердження.
Якщо пряма мова є розповідним реченням і стоїть перед словами автора, то після прямої мови ставиться
Укажіть речення, в якому при прямій мові допущено пунктуаційну
помилку
Укажіть речення, яке відповідає схемі Са: «Пм». (розділові знаки
опущено)
Укажіть, де правильно записано репліку діалогу
Установіть відповідність між реченнями і характеристиками до них
(розділові знаки в реченнях опущено)
А Небо чисте і голубе.
Б Я бачу, що твої очі сумні.
В Та куди ж це ви мамо писав Б. Олійник.
Г Я не вивчив правила
Я теж не вивчив.
1 Складне речення
2 Просте речення
3 Пряма мова
4 Діалог
Установіть відповідність між реченнями і характеристиками до них
(розділові знаки в реченнях опущено)
А У класі завжди панує тиша.
Б На небі сяють зірки, а зранку сходить сонечко.
В Як гарно у класі сказала вчителька.
Г Де ти був
Гуляв на вулиці.
1 Діалог
2 Складне речення
3 Пряма мова
4 Просте речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома