Контрольна робота "Сучасна українська література"

Додано: 6 березня 2023
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 8 разів
24 запитання
Запитання 1

Постмодернізм- це

варіанти відповідей

відхід від попередніх стандартів, пошук радикальних, нових літературних форм, а також створення нового стилю написання творів.


мистецький напрямок, який стирає грані між високим мистецтвом і кітчем; переоцінює традиції авнгардизму та модернізму, визнає прогрес як неспростовну ілюзію;

стильова течія модернізму основою всього є вільна творча енергія.

Запитання 2

Назвіть потоки сучасного літературного процесу

варіанти відповідей

масова література

елітна література

тоталітарна література

Запитання 3

Найпомітніші літературні угрупування постмодерністів к.ХХ-п. ХХІ ст.

варіанти відповідей

нова грамота

літературне відродження

Бу-Ба-Бу

ЛуГоСад

Запитання 4

Укажіть представників літературного угрупування "Пси Святого Юра»


варіанти відповідей

Юрій Андрухович

Степан Процюк

Ігор Римарук

Юрій Покальчук

Запитання 5

Яка ідея оповідання Галини Пагутяк "Потрапити в сад"?

варіанти відповідей

Завжди пам'ятати, берегти й шанувати в людині внутрішній гуманний потенціал.

Зазирнути в душу знедолених людей - жебраків, безпритульних, інвалідів

Зрозуміти світ дорослого Грицька через його вчинки й слова

Запитання 6

Провідний мотив вірша Ю. Андруховича "Пісня мандрівного спудея"?

варіанти відповідей

захоплення неординарною особистістю;

захоплення високоосвідченою людиною;

захоплення творчістю,яка не знає перешкод, заборон, приписів...яка окриляє людину красою, легкістю та світлом.

Запитання 7

Які фольклорні символи зустрічаються у вірші Ю.Андруховича "Пісня мандрівного спудея" ?

варіанти відповідей

небо, соловей, явір;

гора, небо, голуби;

небо, колосся хліба, птахи

Запитання 8

Автор поезії "Обнови"?

варіанти відповідей

Василь Герасим'юк

Юрій Андрухович

Ліна Костенко

Ігор Римарук

Запитання 9

Укажіть тему, віршований розмір поезії І. Римарука "Обнови"?

варіанти відповідей

пошуки моральних цінностей ліричного героя

пошуки справжніх, неперехідних цінностей ліричного героя

хорей

верлібр

Запитання 10

Укажіть тему оповідання Галини Пагутяк "Потрапити в сад"

варіанти відповідей

самотність, безпритульність особистості в суспільстві, байдужому до долі людини; 

розкриття душевного багатства героя, його гідності й самоповаги, доброти й щирості у ставленні до оточуючих та світу;

утвердження гуманістичних ідеалів, моральних чеснот.

Запитання 11

Укажіть стрижневий символ оповідання Г. Пагутяк "Потрапити в сад"?

варіанти відповідей

образ саду;

образи дерев;

образи яблук.

Запитання 12

Оксана Забужко у поезії "Рядок з автобіографії" розповідає про своїх

варіанти відповідей

дітей

нащадків

предків

Запитання 13

Основна думка поезії О.Забужко "Рядок з автобіографії"

варіанти відповідей

викриття антигуманних виявів суспільного устрою в проекції на історію України;


возвеличення історії та державності, нехтування культурною спадщиною;


дотримання етичного ідеалу духовного аристократизму, служіння вивищенню України та своєї нації, збереження родовідної пам’яті.


Запитання 14

У вірші О.Забужко "Читаючи історію" авторка використовує художні засоби?

варіанти відповідей

риторичні оклики


риторичні запитання

епітети

метафори

гіперболу

Запитання 15

Провідний мотив вірша Сергія Жадана "Музика, очерет..."

варіанти відповідей

почуття натхнення мистецтва

почуття красиві і високі не обмежуються ані годиною, ані віком

почуття відповідальності за життя

Запитання 16

Який твір допоміг В. Діброві здобути премію конкурсу «Книга року Бі-Бі-Сі — 2007»?

варіанти відповідей

"Андріївський узвіз"

"Пісні Бітлз"

"Довкола столу"

Запитання 17

Який образ є концептуальним у романі "Андріївський узвіз" В. Діброви?

варіанти відповідей

образ прародителя;

образ життєвої дороги;

образ мандрівника;

образ усього святого.

Запитання 18

Які зупинки і в якому порядку проходить герой твору "Андріївський узвіз"?

варіанти відповідей

Дитинство – Підлітковий вік – Молодість – Похилий вік – Старечий вік

Старечий вік – Похилий вік – Молодість – Підлітковий вік – Дитинство

Дитинство – Юність – Молодість – Зрілість – Статечний вік

Статечний вік – Зрілість – Молодість – Юність – Дитинство

Запитання 19

Назвіть вид роману В. Діброви "Андріївський узвіз"?

варіанти відповідей

роман філософський

роман пригодницький

роман - подорож

роман автобіографічний

Запитання 20

З скількох розділів та глав складається роман В.Діброви "Андріївський узвіз"?

варіанти відповідей

2 глав і 5 розділів

5 глав і 2 розділів

5 глав і 3 розділів

Запитання 21

Роман В. Мельника "Далекий простір" є

варіанти відповідей

автобіографічний

пригодницький

науково-фантастичний

Запитання 22

Укажіть ідею роману В. Мельника "Далекий простір"?

варіанти відповідей

показ внутрішньої сліпоти людини та її обмеження «близьким простором», наголосити на необхідності прозріння і прагнення до «далекого простору», вищого в сенсі існування кожної людини;


пошуки головним героєм свого місця у сучасному йому світі;


внутрішня сліпота (задоволення лише базових потреб у їжі, сні, фізичній близькості, продовженні роду, відсутність цікавості до всього, що знаходиться поза межами цього).


Запитання 23

За жанром твір Ю. Андруховича "«Shevchenko is OK» є

варіанти відповідей

роман

оповідання

новела

есей

Запитання 24

Укажіть вірне трактування проблематики есея Ю. Андруховича «Shevchenko is OK»


варіанти відповідей

стереотипізація Шевченка (вивчення життя й творчості поета у шкільній програмі, знання пересічним українцем декількох рядків з поезій Тараса Шевченка);


створення культу поета: «Шевченко наше – все»;


неправильне, некоректне або ідеалістично спрямоване потрактування творчості поета (при житті та після смерті Шевченка, комуністичною ідеологією у Радянському Союзі, творча спадщина письменника у сьогоденні);


ставлення Тараса Шевченка до інших націй, зокрема поляків (розвінчання міфу про ненависть і нетерпимість, який з’явився через поверхове трактування творчості поета, зокрема поеми «Гайдамаки»).


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест