Контрольна робота. Творчість М. Коцюбинського, О. Довженко, Н. Бічуя

Додано: 5 квітня 2021
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 39 разів
16 запитань
Запитання 1

1.    Ідея твору «Ніч перед боєм»:

варіанти відповідей

Заклик до єдності перед ворожою небезпекою. Б. Засудження братовбивства.

Возвеличення героїзму, мужності, патріотизму українців під час Великої Вітчизняної війни

Незнищенність українського народу, віра в його духовну силу.

Запитання 2

Усі записані персонажі з твору «Ніч перед боєм» у рядку

варіанти відповідей

Іван Дробот, Остап Мандрика, Соломія.

Платон Півторак, Борис Троянда, лейтенант Сокіл.

. Капітан Колодуб, дід Савка, Іван Котигорошко.

Петро Колодуб, Юлько Ващук, Славко Беркут.

Запитання 3

3.    У цитаті «…про вас пишуть у всіх газетах як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид, пробачте, і маленькі…» схарактеризовано:

варіанти відповідей

Івана Дробота.

Б. Петра Колодуба.

В. Платона Півторака

Г. Бориса Троянду.

Запитання 4

4.    Відступом наших військових був розчарований:

варіанти відповідей

Петро Колодуб. 

Іван Дробот.

Платон Півторак.

Борис Троянда.

Запитання 5

5.    Слова «Душа, хлопче, вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга – як Десна, ось третя – як калюжа…» належать:

варіанти відповідей

Петрові Колодубу.  

Дідові Савці.

Борисові Троянді

.Дідові Платону.

Запитання 6

6.    Дід Платон і дід Савка переправляли військових через річку:

варіанти відповідей

А. Дніпро.     

Б. Прут.

В. Десну.

 Г. Дунай.

Запитання 7

7.    «Викресав з мого (Петра Колодуба) серця огонь уночі…»


варіанти відповідей

А. Дід Платон. .  

Б. Лейтенант Сокіл.

В. Дід Савка

Г. Іван Дробот.

Запитання 8

8.    Після війни капітан Колодуб мріяв поклонитися в ноги за науку:

 

варіанти відповідей

А. Дідові Савці.

Б. Борисові Троянді.

 В. Дідові Платону.

 Г. Своїм землякам

Запитання 9

9.Платон Півторак і дід Савка загинули:


варіанти відповідей

А. Перевернувши човен із фашистами. 

Б. Захищаючи своїх онуків.


В. Потрапивши під ворожі кулі. 

Г. Перевозячи зброю для наших військових.

Запитання 10

10.           «Це звучить, як оскарження. Годинами хлопчик сидить за роялем й вимолює у клавішів пісню, щоб зрозуміти і полюбити її, а клавіші нічого не дарують, і навіть коні перестають малюватися, гублять щось живе і справжнє…»Про кого з героїв повісті сказано?

.

варіанти відповідей

А. Славко Беркута. 

Б. Юлько Ващук. 

В. Стефко Вус. 

Г. Степан Геник

Запитання 11

11.                       Що за повістю Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною» дістається героям дорогою ціною?


варіанти відповідей

А. Кохання.          

  Б. Життя.           

В. Воля.      

   Г. Гроші.

Запитання 12

12.                      Назвіть, кому належать слова: «Дорого заплатив я за волю, гірку ціну дав… Половина мене лежить на дні Дунаю, а друга чекає і не дочекається, коли злучиться з нею…» (за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною»).


варіанти відповідей

A. Остапові.

Б. Івану.

B. Цигану.

Г. Авторові твору.

Запитання 13

     12.      М.Коцюбинський у повісті «Дорогою ціною» закріпачений український народ порівнює з:

варіанти відповідей

А. Голодним вовком.

Б. Уярмленим волом.

В. Гордим туром.

 Г. Роботящим конем.

Запитання 14

Укажіть, що змусило тікати із села Остапа.


варіанти відповідей

A. Посварився з односельцями.

Б. Бажав подорожувати.


B. Прагнув вирватися на волю від панщини.  

Г. Бажав заробити грошей на весілля.

Запитання 15

Кого з героїв повісті характеризує ця цитата :» Хлопець шматує папір, шпурляє геть олівці, а потім знову знаходить - червоний, синій,- малює коней синіх з червоними гривами, і  в тому полум’ї раптом чує музику, якої не дарували струни. Може , не такий уже він поганий? Просто музика буває різна


варіанти відповідей

А. Стефко Вус.


Б. Юлько Ващук.


В.Славко Беркута.


Г. Андрій Лопух.

Запитання 16

Відшукайте проблему, якої не порушено у повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»


варіанти відповідей

А. збереження життя дитини;


Б. віра у свій талант;


В. самовдосконалення і самореалізація дитини;


Г. відповідальність людини за свої вчинки.

 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест